vrijdag 30 juni 2023

MY LIFE IN PICS JUNI



  het is tijd voor de footoos van ...

!!! JUNI !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

op weg naar mn werk in de auto van jordi
(jordi is aan het tanken)
op mn werk in de lift
en weer op weg naar huis met de trein
zo ziet mijn werkdag er dus uit haha
thuis lekker eten ... onee dit is in het restaurant
samen met de familie van jordi !!!
en in de tuin eten we het ontbijt
dit heeft jordi gekocht - mooi he allemaal van zelda
hee poesje van de buren 
we hebben een paar bijnamen
gratenpakhuis-kat en magere-henkie-kat 
deze groeide in onze tuin
kreeg een rol bbq wafels van mamski
en die was dezelfde dag al op - ooooops
even wat gemixed voor mijn damp-maat harry
we gingen bbq-en die dag !!!
lekkkkkkkeeeeerrrrrrrrr
onee !!! de keuken is gestolen !!!
grapje - ze zijn bezig en ik zit heel de dag in de tuin 
(wel fris om half 8 smorgens hoor)
ik zit hier tussen de verhuisdozen :0
jordi steelt altijd mijn sloffen en nu ook mijn slippers !!!
deze vond ik bij xenos 
onze nieuwe keuken 
(ik zie geen verschil)
even dat gratenpakhuisje bijvoeren 
hij/zij kan ook een kunstje
of is die genderneutraal want dan kan hen ook een kunstje
zij kunnen een kunstje
they can do a trick is toch zij kan een truuk 
jemug ik snap er niets van ook
ze is heel de dag in onze tuin
hij is ... hen is heel de dag ... oke laat maar
weer een selfie in de trein
maar das omdat mamski mij volgt op google maps
dus ik wilde bewijzen dat ik echt in de trein zat haha
met zijn allen eten bij mac ??? ja lekker !!!
lekker paars drankje van fanta en ik moet de smaak raden maar heb geen idee
oja - ik heb kip met mayonais op brood mmmmmm
foto gemaakt omdat ik deze niet kon meenemen 
(de rij bij primark was veels te lang)
daar hadden we geen tijd voor want we gingen naar de bios
de kleine zeemeermin - die was zo leuk !!!
ja ik heb nog paaseieren - heel veel - ook nog een paar volle pakjes yay
tijd om de viskoekjes te proeven
viel een klein beetje tegen
kocht het ook om de verpakking he


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JUNI DAN ???

NOU dit dus:

OKE de volgende fotos zijn niet van juni maar van mei want ik heb de fotos van juni per ongeluk bij vorige maand gezet ... misschien zet ik dat nog een keer recht maar om nu toch fotos te hebben van 10 jaar geleden (ongeveer dus) zet ik ze er toch maar neer hier nu
(dit was dus tien jaar geleden in mei......)

veel heb ik niet gedaan in die maand 
een kop chocolade drinken en dat was het wel weer
oja en gossip girl kijken
oh ook dit nog - mijn haar verfen !!!
alle benodigheden
ik knipte een mooi truitje uit een ah-zak lol
oke beetje raar is het wel
volgens mij wilde ik een blogpost maken over haren verfen ofzo
want ik had echt alles op de foto gezet
de verf zit erin zie ik al
even de wenkies mee verfen
en dit is het geworden
heel mooi - 10 jaar later heb ik nog steeds bijna dezelfde kleur
na het verfen kreeg ik honger en at ik deze zak chips leeg
en daarna weer verder met sieraden ontwerpen
daar hebben we ali voor tegenwoordig
en ik sloot af met een dikke wafel mmmmmmmmmmm
oja ook nog een heeel schattig filmpje van dyon met zijn eerste mobieltje !!!
deze is leuk EN ZET HET GELUID AAN WANT HET IS HEEL GRAPPIG


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

dit is de illustratie van deze maand
en dit is het plaatje waar ik de inspiratie vandaan haalde
van de verpakking van de viskoekjes : D
daar zijn ze wel
hier zie je de lijntekening
en hier hoe het is getekend
in het begin zie je me klungelen 
want het tekenpotlood zat in de lader 
en ik wilde alvast beginnen 
dus moest met mijn vingers tekenen
dat ging niet zo makkelijk hehe
en tot slot hoe ik het heb ingekleurd lala


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡