maandag 31 juli 2023

MY LIFE IN PICS JULI





het is tijd voor de footoos van ...

!!! JULI !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

ELK WEEKEND chips met dipsaus
ik mix altijd ketchup (3 delen) met knoflooksaus (1 deel)
gevonden op straat en aan mijn ketting gehangen
zo leuk - het is een golf van de zee
!!! OMG ... mijn boek is .. AF !!!
heb even een proefversie laten drukken voor mezelf 
ben toch wel benieuwd hoe het eruit ziet in boekvorm
ze lag zo lief bij mij
!!! die pootjes !!!
dat hoor ik jou denken
mijn nieuwe lichtgevende ketting
ik vond het zo mooi dat ik gelijk een backup heb besteld lol
hartje op de grond
alleen weet ik niet meer of het papier of kauwgom of iets anders was
mamski heeft ook de aliexpress ontdekt
kijk deze leuke sneeuwpopjes
stukje taart bij mijn sissy met mamski
ik ook taart !!!
ja - deze was echt heel lekker : D
een artikel uit de veronica gids kwam de brievenbus doorglijden
??? maar waarom dan mamski ???
nou ... want leen en ik gaan naar ... ... 
die nieuwe barbie film YAAAAAY
in de zaal en iedereen was in het roze natuurlijk
jordi ging klussen en dit is wat hij heeft gemaakt
!!! zo leuk - ben er zo blij mee !!!
tigste keer dat ik jam maakte
er gaat altijd wel iets fout?
deze keer was de jam te dik en ... een beetje korrelig
en als klap op de vuurpijl
...
de kiwi had geen pitjes - wat een pechdag
nouja kan weer even vooruit
nu is het een paar weekjes later en ik vind deze wel lekker eigenlijk
yum yum marijke wat ga je eten
YUM YUM noodles met ... PINDAKAAS ???
.. even wachten ....
JA ik vond het een duimpje omhoog !!!
ik zag dit op instagram en ben zo blij dat ik het heb ontdekt
eet het best vaak nu
dit is in lelystad aka lelycity aka tokkietown
onderweg naar de action
en kijk hoeveel van die blaadjes in de vijver liggen
QUIZVRAAG - kun jij de eend spotten ???
een waterfuutje met zijn kindje
wat een ... lieve baby
ook even een zwaan met kroost op de foto gezet
daar is ook een film van hoor
hoeveel jaar zijn wij getrouwd?
we gingen naar een hotel
daar gingen we ook eten
het voorgerecht was een proeverij
??? maar wat was het hoofdgerecht dan ???
allebei een ander deel van een het koetje dat gister nog in de weide stond mjam
dan is er natuurlijk nog het toetje
alweer een proeverij
alles was zoooooooo lekker ik zit nu alweer te watertanden
onderweg naar het ontbijt de volgende dag
kijk mijn lichtgevende ketting ... geeft licht
even langs het lege schap
hm... gister zat deze nog vol 
haha het was maar 1 zakje paprika en 1 zakje sweet chili hoor
die hebben wij gepakt en opgesnacked
oeps dat was nog VOOR het avondeten : 0
in de lift een foto maken want das traditie
die ontbijtje !!!
en dit was het ontbijt een paar dagen later op mijn werk
ik at deze bitterkoek en het was LEKKER
dankjewel mamksi : )
WEEKEND VIEREN met een leuk drankje
ik maakte een tussendoortje met kwark en mango
(en 1 eenzame aardbei)
even een close-up want ik vind het mooi
steekt die poesicat nou haar tong uit naar mij
ja het is echt waar
en ook naar de buren lol


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JULI DAN ???

NOU dit dus:

leuke snuisterijen in mijn huis op de foto gezet
liep ik daar echt mee ???
ja daar liep ik echt mee
nieuwe drinkbak voor de poesen alleen snapt die rooie er niks van haha
nieuwe aanwinsten
oh dit toetje is goed gelukt zeg !!!
oke wat is dit - komt dit misschien uit mijn tijd dat ik zat te internetdaten LOL
ehm ... ik denk het niet ...
nog meer nieuwe aanwinsten
dyon was er ook weer bij !!!
oke ... daar komen ze aan hoor ...
daar zijn ze wel en ze zijn LIEF
een filmpje ervan
dyon vond het ook mooi
er was ook een poes bij
wat een leukerd
dyon en de buurtpoes !!!
lekker spelen
wie is die poes eigenlijk
maakt niet uit want er zijn films van
ik zet ze allemaal wel hier neer
want dat vind di mamski leuk : )
kijk nou een vreemd natuurfenomeen
geen idee wat hier aan de hand is
maar er zijn wel 3 fotos van dus ik plaats ze allemaal
wat is deze ???
minibox van vroeger is de aliexpress van nu
wat een mooie ring ik geloof dat ik hem nog steeds heb
ik vind het nog steeds ... erg bijzonder
ja deze heb ik veel gedragen
in een woord PRACHTIG (niet sarcastisch)
waaaaaw jammer dat deze gauw stuk was
deze dan ......... nooit gedragen
haha ik kreeg deze huispak van mamski 


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

deze illustratie maakte ik voor de maand juli
en dit is de inspiratie
je moet goed kijken om ergens een eendje te spotten
hier zie je de lijntekening
en hier hoe ik het heb getekend
dan nog ff de video van hoe het is ingekleurd
en de tekening is AF !!!


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡