donderdag 31 augustus 2023

MY LIFE IN PICS AUGUSTUS

 




het is tijd voor de footoos van ...

!!! AUGUSTUS !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

in de bus onderweg naar huis
deze foto maakte ik om mijn haarkleur te controleren
ik denk altijd dat mijn haar lichter is dan in werkelijkheid !!!
het was weer eens tijd voor patat - dat hadden we een tijdje niet gehad
bij pappa en joke - deze puzzel is heel moeilijk !!!
en savonds aten we de lekkerste hamburger ooit !!!
even een groeps selfie
droppie als ik de stofzuiger pak
bangerik
leen en bryan als barbie-poppen
jordi en ik als barbie-poppen !!!
noodles met pindakaas
!!! BESTE ONTDEKKING OOIT !!!
ik was weer gaan wandelen langs die vijver in lelystad
deze keer zag ik een bloem tussen de bladeren
wel een beetje een vieze bloempje maar oke
dit is een wrapje die ik op een ochtend kado kreeg van jordi
jordi achter de BBQ van harry
daar is harry wel hoor
kadootje gehad voor het catsitten bij leen en bryan
LEKKER - mijn liefelings toffees !!!
de cats
spike - mooie foto he?
en spencer (ook mooi !!!)
nieuwe ring gemaakt
savonds ging de deurbel ...
jordi had een bruine fruitschaal besteld !!!
voor bij de televisie (b&b vol liefde begon bijna)
een dag later denk ik ??? beter niet dezelfde avond vis frituren toch
poesje wil ook !!! !!! !!!
kado gehad van harry voor het catsitten mjummie !!!
kijk - dat is havok
en dit hier is logan
een lift-selfie 
de laatste voor de vakantie !!!
ik zat bovenin - een verdieping boven de chauffeur - de beste plek !!!
(er reden bussen in plaats van treinen)
(mijn laatste werkdag voor de vakantie is er altijd gezeik)
peppi ziet het niet meer zitten
maar peppi - we zijn maar 1 week weg straks
eerst even die twee andere poezenkatten verzorgen
jordi en ik wachten op de rest
heb alleen een foto van het toetje - mooi kunstwerk he
even buiten bij het wokstadion dampen haha
droppi en peppi hebben een meeting over onze vakantie
van vergaderen met die peppi wordt je wel moe hoor
harry stuurde me dit oude filmpje
pizza eten in slagharen !!!


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN AUGUSTUS DAN ???

NOU dit dus:

mooie sieraden droeg ik tien jaar geleden
ik zie aan het bordje dat dit het toetje was bij harry thuis !!!
mooie sieraden zei ik al
oh wat leuk - een hartje in mn koffie kopje
mooi maar ... nu al stuk
oke dan deze maar dragen
met joke op de boot
de zwanen
daar geloof ik helemaal niets van
slakken houden toch juist van groenten
die nodigen al hun vrienden uit en dan zit heel je tuin vol ermee
poezeke/ ziggy keurt het ook af
die kat kijkt op elke foto net even anders
en dit is nog maar een selectie van alle verschillende gezichten van deze kat
walnoten tortellino zooooo lekker
een schepkraan !!! kwijl kwijl
schmink uittesten op mijn arm 
wat veel had ik toen maar dat heb ik nu nog steeds hoor
lasagna met een hap eruit
dit wilde ik maken voor in de wc - een wc rol boom
het is er alleen nooit van gekomen ...
de poes op tafel bakt ze bruin
dyon kijkt een filmje met bussen 
daar heb ik ook drie filmpjes van (verderop in deze blogpost)
NOG een schepkraan - zo leuk
pizza fungi met een limo ernaast
dit jasje heb ik nog steeds !!! hier zie je hoe ik het repareer
VOOR FOTO
NA FOTO
en hij is af (leuke telefoon)
stormpie en zijn nieuwe maatje
de filmpjes van dyon !!!
kijk ze nou maar alledrie - ze zijn zo leuk
en nummer drie :)


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

dit is de illustratie van deze maand
en dit zijn de vier poezen die ik heb getekend
nouja het zijn vier jongens - geen meiden
poezenkatten dus - als je dat zegt dan zit je altijd goed
hier de lijntekening
en hier een filmpje van hoe het is gemaakt
en hier hoe het is ingekleurd
nog een keer het resultaat


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡