vrijdag 15 september 2023

ZOMERVAKANTIE TENERIFE

 






... dus wij zijn op vakantie geweest naar ...

!!! TENERIFE!!!

??? maar wat hebben we daar gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

oh en filmpjes want hier is 
JORDI EN TRIJKI TENERIFE DE FILM LOL


heb al mijn bewerkte filmpjes aan elkaar geplakt
het is nogal een lange film geworden 
maar dat maakt niet uit 
want het is vooral voor mezelf om terug te kijken natuurlijk

oke en dan nu de fotos

💟 

DINSDAG 29 AUGUSTUS

er is een foto van mij gemaakt
vlak voor we op weg gingen naar schiphol
dit is dus nog gewoon thuis he
in de trein naar schiphol hoi hoi
in de hotelkamer op schiphol
uitzicht op het vliegtuig zodat we kunnen kijken waar het vliegtuig blijft
even naar la place want daar hebben ze de lekkerste groenten schotel
(het kaneelbroodje was ook lekker hoor)
jordi had een broodje kip - ook lekker !!!
savonds naar starbucks
ik nam een macha tea en alweer een kaneelbroodje
(die NOG lekkerder was dan die van la place)

💟 

WOENSAG 30 AUGUSTUS

okidoki we zijn op weg naar het vliegtuig
even later zien we de vulkaan al in de verte
het eerste wat mij opviel op tenerife waren deze bloemen
(die heb ik ook een keer getekend vorig jaar toevallig -> link)
je zag ze overal en in allerlei kleuren - heel mooi
natuurlijk gelijk op de foto met de palmbomen
daarna moesten we een tijdje wachten omdat de hotelkamer nog niet klaar was
!!! het uitzicht vanaf ons balkon !!!
even een badkamer selfie tussendoor
savonds was er sushi en jordi ging gelijk aan de slag
daarna lekker loungen op het terras van het hotel
toen ontdekte ik de pina colada's !!!
das nu mijn favoriete cocktail geworden

💟 

DONDERDAG 31 AUGUSTUS

wij hebben kamer nummer 916
smorgens at ik een pannenkoek - mmm lekker
hier sta ik dan bij de schep-schep (zo noemen we dat altijd haha)
!!! lift foto !!!
we gaan wandelen
we kwamen deze poesicat tegen
dampen aka vapen is heel populair op tenerife - je ziet overal deze damp wolkjes
foto bij de bar aan het zwembad
ik heb een nieuw horloge waarmee ik ook onder water kan
oh en een nieuwe damp-tas
zag deze leuke zeep voor harry - haha
wat is er jordi - is die octopussy niet lekker ???
aan het zwembad
NOG meer keuze uit gebak en toetjes OMG
er was ook een choco fontijn
en van die leuke drilpuddinkjes
ik moest even die ene scene van jurrasic park nadoen - LOL
we gingen weer rondhangen in dat lounge gedeelte
ik probeerde een soort appel cocktail uit
nee de pina colada blijft favoriet

💟

VRIJDAG 1 SEPTEMBER

jordi kan heel mooie fotos maken in het donker !!!
dit is vanaf het balkon
we gingen naar het geweldige mooie (kuch) waterpark 
siam waterballet park dingus
hier is het nog heel rustig ...
daarna werd het al snel heel heel druk
dus gauw op de kaart kijken waar de uitgang is
dit was wel heel erg mooi trouwens - een soort strand met een mega groot zwemgedeelte
en weer die bloemen - die mooie bloemen
toch nog iets leuks gezien vandaag
daarna naar het grote shopping gedeelte - siam market heet dat geloof ik
op de foto met een doggie
terug in het hotel zagen we dat ze net bezig waren met de grote schuimparty haha
ik ben er niet in gegaan want ik had al genoeg waterballet gezien voor vandaag LOL
lekker gezond eten - ik eet hier gezonder dan thuis ???????
nou ja er was ook wel snoep enzo
dit was vaak mijn toetje
druiven met kaas en iets van de gebak afdeling
na het eten mensen kijken naast het hotel
daar zagen we dit poesje en wat bleek
hij zat te wachten op de man die elke dag een rondje maakt om alle zwerfpoezen te voeren
!!! zo lief !!!
need i say more ???
dampen op het balkon

💟

ZATERDAG 2 SEPTEMBER

EXCUSE ME
ik ben een beetje uitgeschoten met mn ontbijt
strandwandeling en we vonden twee sand dollars
overal die krabjes die snel wegschieten als je ze alleen al aankijkt
heb een grote fles voor mijn esigaret gekocht 
YAY mango ice smaak YAY
ik doe even zon poes uit de etalage na
deze robot kwam de drankjes brengen
kijk wat een lekkere ijscos maar wij namen cola 
misschien iets minder ontbijt nemen volgende keer haha
dit stuk hebben we gelopen
harry heeft een bar op tenerife ???
maar harry - dat heb je nooit verteld
mijn hoofd verbrand heel snel dus ik moest deze hippe pet kopen hahahaahha
lekker aan het zwembad weer
oh en lekkere toetjes ook weer
wist je dat er vanalles te doen is in dit hotel
gymen
schieten met een geweer
maar pina colada drinken blijft wel mijn favoriete activiteit
en de zon ging onder en er was weer een dag voorbij

💟 

ZONDAG 3 SEPTEMBER

we liepen de andere kant op en we ontdekten deze pier
ik noemde het de krabjes pier omdat er mega veel krabjes te zien waren
tussendoor even wat drinken
oja en vissen voeren bij de haven
kijk er zijn hele grote vissen bij
terug lopen naar het hotel
dit lange stuk hebben we gelopen
en dit kleed heb ik gekocht van de straat verkopers
ik moest het eerst wassen - in de douche haha - want 
er zat veel kleurstof in en het rook een beetje funky
savonds weer aan de wandel
we kwamen langs deze groeve (tja hoe noem je zoiets)
want we wilden terug naar het siam winkelcentrum !!!
daar is een aziatische sfeer en heel veel winkels
en van die aparte beelden
deze was heel erg groot
deze is mooi toch
ik wilde al vanaf dag 1 dit ijsje proberen
heel lekker - met een echte donut smaak
daarna weer aan het bier en natuurlijk pina colada
hier wijs ik aan waar we net zaten
daar zaten we dus

💟 MAANDAG 4 SEPTEMBER

kijk - mijn ketting geeft licht maar het infobord ook
ik heb gister deze sieraden gekocht
dit is mijn ontbijtje vandaag
mijn nieuwe oorbeltjes ingedaan
mijn voeten zitten onder de blaren van al dat lopen overal naartoe !!!
toch maar weer een strandwandeling maken haha
maar daar komen wel mooie fotos van
dooie krab gezien - eindelijk een krab van dichtbij op de foto kunnen zetten
wat is dat in het zand hoorde ik jordi denken
oh het is maar een pen van een tiet in een hand oke dan
lekker aan het zwembad
savonds lagen er allerlei verassingen uit de zee bij het buffet
nee dankjewel ik zit al vol denk ik ahum
want ik had deze toetjes al op 
overal zag je van die flippos op een soort stepding op batterijen
vooral in het oh oh cherso gedeelte van de boulevart
we noemden het tokkietown
maar daar kan je wel leuk mensen kijken
terug in het hotel - op onze favoriet plek
deze keer hadden ze grappige paarse bollen neergezet en ik deed even een zeldaatje LOL

💟

DINSDAG 5 SEPTEMBER

kijk - deze man klom in een palmboom !!!
zie hier een school vissen
ja !!! we zijn weer bezig met een strandwandeling
toen zagen we deze zwarte visjes !!!
en we zijn ook weer naar de krabjes pier geweest
jordi zoekt naar dikke krabben
kijk dit is er zo een
daarna ontdekten we een park vol met hagedissen
kijk deze grijze zag je overal
en deze grote zwarte - met een beetje blauw - heel mooi !!!
even uitrusten
dit is wat ik heb gevonden - allemaal heel klein spul had ik uitgezocht
kan ik het zo in de handtas drukken
vissen voeren omdat het zo leuk is
we hadden onze eigen brokjes mee want het bleken gewoon hondebrokjes te zijn 
dat verkopen ze dan als vissen voer - kijk nou hoeveel vissen !!!
zon mannetje van een bar hoorde dat we nederlands waren
dus we moesten hun fricandel speciaal komen proeven haha
laatste avondje !!!
we zijn op ons balkontje gebleven met een colaatje...
boehoe morgen weer naar huis

💟

WOENSDAG 6 SEPTEMBER

voor de allerlaatste keer naar de schep-schep snik
laatste keer dat ze een pannekoek voor me maken boehoe
oh nog even snel deze honinggraad op de foto zetten
moet je kijken - dat heb ik nog niet eerder gezien aan de ontbijttafel !!!
jordi zwaait me uit vanaf het balkon
kijk daar woonden we een week
terug naar het vliegveld - zie ik daar een rookpluim uit de vulkaan komen ???
snel even shoppen op het vliegveld en dan gauw weg haha
oke - gelukkig is er niets aan de hand met de vulkaan
kunnen we rustig naar huis vliegen in plaats van in de tiende versnelling 

!!! einde van de vakantie op tenerife !!!

💟💟💟💟💟

VORIGE VAKANTIES

hee dit blog is vooral voor mezelf weetjewel
ik kijk vaak fotos terug
een beetje alsof ik door mijn oude fotoalbums blader
net als vroeger - maar dan digitaal
hieronder heb ik daarom alle linkjes van al mijn vorige vakanties onder elkaar gezet

💟


💟


💟

2020 (geen vakantie want ... corona)

💟

EN

💟

EN

💟


💟


💟

EN

💟💟💟💟💟




♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡