zaterdag 30 september 2023

MY LIFE IN PICS SEPTEMBER

 





het is tijd voor de footoos van ...

!!! SEPTEMBER !!!

...maar...
??? wat heb ik dan gedaan ???

... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

de avond dat we terugkwamen van tenerife lag deze koek op ons te wachten
van harry gekregen en gelijk geproefd - wat een lekkere speculaaskoek zeg !!!
ik had heimwee naar het gezonde eten van het hotel op tenerife
dus heb zelf maar iets in elkaar geflanst voor de lunch
gelukkig was het ook mooi weer in nederland
eigenlijk precies dezelfde temperaturen als op tenerife
we hadden helemaal niet weg hoeven gaan
mooie zonnebloemen in onze tuin he
de dag na thuiskomst lekker de barbecue aangeslingerd
poesje en (ander poesje) wil ook
oh wat een schooibakje - hij wil echt meedoen met onze barbecue
zie hier zijn tenenkrommende kunstje om voer te ontvangen
twee soorten drop van het tropische eiland meegenomen lekker hoor
over tropisch gesproken - we zijn naar centerparcs geweest
daar zijn papegaaien die niet praten (helaas)
lekker gezwommen dat dan weer wel
we gingen naar pappa en joke en de puzzel is NOG niet af haha
!!! een dagje naar de dierentuin in emmen !!!
eerst deze lekkere koek gegeten
een soort boterkoek/vulkoek was het 
hier zit ik te wachten tot de nijlpaard sierlijk voor bij komt zwemmen
er was ook een filmpje van maar die doet het niet op mijn laptop :(
deze marmotjes lopen daar ook rond 
kijk !!! een baby olifant !!!
en een quetzalquatel (ofzo)
...
oh ... heb even gekeken op google en het is dus een axolotl
mijn outfit matched heel mooi met het onderwater festijn
happen in die hotdog jordi goedzo
twee ijsberen gespot
en deze vogeltjes mochten we voeren
dat was leuk he jordi
er ging er zelfs eentje op mijn hoofd zitten 
ondertussen in het geitendorp
we zijn ook een paar keer in het jungle bootje geweest 
ondertussen aan de graspieperstraat
en eten bij pizzeria michael kon ook niet ontbreken deze zomer
mijn gezonde lunch is deze keer een soort van tuna melt salade !!!
de volgende dag weer zon lekkere lunch gemaakt
ik ben fan
en de dag dat ik weer moest werken heeft jordi deze quiche gemaakt
de dag dat ik weer moest werken pakten donkere wolken zich samen boven mijn hoofd
maar ik heb wel een regenboog gezien hoor
de tweede dag werken kreeg ik een stukkie quiche mee naar mijn werk MJAM !!!
jordi is zijn tas aan het uitmesten voor zijn werk
maar jordi - hoe diep is jouw tas dat je een lamp erbij nodig hebt ???
gezonde lunch nummer 380
niet zon gezond ontbijt maar wel heel lekker
want we zijn in ponypark slagharen !!! 
het reuzenrad op de achtergrond
we zitten in de kabelbaan !!!
fontijn met de ponypark-pony haha
in het reuzenrad
lekker poffertjes gegeten
de volgende dag toch maar weer een gezond ontbijtje
kwark met appel en kaneel - heel lekker is dat hoor
op het werk at ik mijn favoriete peanut-butter-jelly-sandwich
hee wie hebben we daaro het is schoolpleinpoes
ik zag een hartje op de grond
hee wat zijn dat voor lekkere hapjes
!!! die lust ik wel hoor !!!
we zijn bij oma joy haha - leuke tekening he
oma joy aka tante annie heeft altijd leuke dingen in huis zoals dit ouwe poppenkopje
en hier een hoekje met kerstversiering
de rest wordt er de komende tijd nog bijgezet natuurlijk 



OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN SEPTEMBER DAN ???

NOU dit dus:

een kiekje van mijn badkamertje aan de hanekamp gemaakt 
een schets gemaakt voor een ketting die ik wilde namaken 
(nooit gemaakt - haha)
dit snap ik niet - waarom heb ik dit omcirkeld?
ik weet niet eens wat er precies is omcirkeld
nog zon raadsel
een tosti met allemaal hartjes wat lief lol
een foto van een bladzijde uit een kinderboek
ik denk voor inspiratie 
hee - dit is de taart op de verjaardag van sophie !!!
het lijkt wel alsof ik die taart hier op mijn gezicht heb uitgemeerd ...
och arme poesje met haar washandje
aan het duimpje omhoog te zien was deze chips geslaagd
(dat weet ik zo ook wel - sate chips was de beste chips ooit)
een schatkist met schitterende prularia
arme poesje......
die poes had een wond in haar nek - vandaar de opengeknipte washand
gelukkig is dat nu nooit meer nodig
die andere lieve poesicat 
oh dit wil ik tien jaar later wel weer beleven
austin powers en yoghurt kruidnoten ...
??? is dat ... is dat freekje 1 ???
(freekje 1 is platgereden door een vrachtwagen die achteruit reed)
(bij de ABN-amro op mn werk)
!!! dit is in de tijd dat ik jordi ontmoet voor het eerst !!!
(freekje 2 hebben we mee naar huis genomen en die kon op een dag weer vliegen)
(freekje 2 kwam daarna af en toe nog wel eens buurten bij ons huis - zo leuk)
(freekje 1 kwam ook langs maar nooit gezien want we kunnen geen geesten waarnemen helaas)
er is iemand geboren 10 jaar geleden !!!!!!!!!!!
!!! zie hier de geboortekaart van marvin !!!
hee lelijke sieraad
ik zeg niks
oke dit is de druppel - een zaag ??? voor aan je ketting ???
deze zijn dan wel weer leuk he
maar die zaag ??? met parels ??? really ??? haha
ohhhhhh mr. croc en een geborduurde kaart van mr. croc !!!
mr. croc heb ik nog steeds... en de kaart ook !!!
toch wel knap dat mamski hem precies heeft na geborduurd
!!! de geboortekaart hangt bij de andere kaarten !!!
maar waar is de baby 
(ik denk dat de fotos een maand hierna pas komen)
ik zit in ieder geval in de trein ergens naartoe
en ik heb daar ergens waar ik dan heenging deze street-art gespot
ZO MOOI


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
BOVENAAN DE BLADZIJDE
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

over deze illustratie hebben we het nu
deze foto was de inspiratie
maar ook deze foto want een papegaai op mijn hoofd leek mij ook wel leuk
eerst maakte ik een lijntekening
en zo is dat gemaakt
daarna moest heel de handel ingekleurd worden natuurlijk
nog 1 keer het eindresultaat !!!



OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡