dinsdag 31 oktober 2023

MY LIFE IN PICS OKTOBER



het is tijd voor de footoos van ...

!!! OKTOBER !!!

...maar...
??? wat heb ik dan gedaan ???

... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

dit kado hebben wij gemaakt voor de jarige iris
mooi he
... ondertussen op de verjaardag van iris ...
...
!!! oke suus - jij maakt de leukste fotos !!!
ze gooide zo een paar glazen bubble thee in het gezicht van jordi !!!
hij kijkt zo lief met die kraalogen van hem
deze kreeg ik van anita omdat niemand die thee lust
ik had geproefd en vond hem juist heel lekker haha
schildercursus is ook weer begonnen
eerst les van het seizoen - we krijgen les over de kleurencirkel
als het dan eindelijk weer weekend is stuurt jordi vaak een foto van zijn bier naar christian
groetjes vanaf mijn werk
is dit echt de eerste keer in de 4 jaar dat ik daar werk
dat ik een broodje van subway haal tussen de middag ???
nieuwe oorbellen uit china whoohoo
een groentenlunch is nog steeds mijn favoriete lunch
en smorgens eet ik nog steeds graag appels met kaneel
les twee - we gaan de kleur oranje bestuderen
op de bank bij jordis pa en ma is het een drukte van jewelste
er zit ook een poezenbeest op de kast - deze vind ik zo leuk
en er ligt een luipaard op de bank te slapen wat een beestenboel
deze oorbellen heb ik ingedaan voor de verjaardag van joke
omdat zij zo van puzzelen houdt natuurlijk
joke op de foto met een regenboog !!!
in mijn pyama naar het zwembad en op de terugweg naar bonami !!!
gelukkig wel een normale broek aan haha
lekker retro games spelen hiep hoi
want mijn outfit wist niet dat we naar bonami gingen
was een spontane actie maar wel een leuke actie natuurlijk
lekker tosties eten en gamen !!!
dat is wat bonami voor mij betekent
jordi ging naar de boot van de technische unie waar janjaap ook was !!!
hij at deze bokworst op een broodje met een glaasje bier ernaast 
daarna borrelnoten als toetje
de pussy magnet aan het werk 
hij heeft twee poezen gelokt en die liggen nu boven op hem
verder met de schilderles 
we gingen allemaal deze sinasappel oranje kanariepiet schilderen als oefening
wanneer is deze gemaakt en waar
deze heb ik van de telefoon van jordi gehaald
ondertussen in de C&A
dat shirt heb ik uiteindelijk niet gekocht
maar wel deze twee machines - nouja jordi dan - die hebt ze gekocht
bezig met mijn oorbellen verzameling
!!! dit zijn mijn favorieten !!!
en deze zijn nieuw nieuw nieuw
weer een biertje - dat betekent dat het alweer weekend is he jordi
waarom mag dit woord niet - het is toch bijna halloween of niet
deze griezels moest ik eten bij harry thuis
en deze echte levende skelet op een chocolade cake !!!
was heeeel lekker en kijk wat mooi !!!!
onze outfits ... ... ... ...
cute
harry had het huis versierd voor halloween
en ik had mijn spinnenoorbellen weer ingedaan natuurlijk
oke snij die cake maar aan (mag ik de ribbenkast)
binnen in zat slagroom - oranje slagroom brrrr haha
onze bak-koning had ook nog deze koekjes gemaakt !!!

KIJK EENS IK HEB ALLE HALLOWEEN BLOGPOSTEN 
ONDER ELKAAR GEZET LINK

de volgende dag maar weer een gezond ontbijtje naar binnen geschoven ...
alsof dat uitmaakt als je de avond erop losgaat op de snoep voorraad
een burito kat is gesignaleerd aan de graspieperstraat
zullen we afsluiten met een lift selfie


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN OKTOBER DAN ???

NOU dit dus:

TIEN jaar gelden maakte ik een foto van deze prularia in mijn huis
tien jaar geleden was ik ook aan het schilderen ???
de eerste opzet
dit wordt geloof ik een ander schilderij
leuke foto - ik denk op de verjaardag van joke
zulke leuke fotos
ik heb er een paar uitgekozen
maar was moeilijk kiezen
!!! want allemaal leuke fotos zijn dit !!!
wat een kruimels zijn het nog haha
oke nog een foto dan
oke laatste foto - en nu echt
poezen die chillen op het bed
dat zijn relaxte poezen
!!! die deken ligt nu - tien jaar later ook op ons bed !!!
ik moest even goed kijken - wat is dat
maar dit zijn de oude studie boeken van pappa
volgends mij zou ik die op marktplaats zetten ???
en deze oude tapijt die heb ik ook verkocht 
even een kabel gerepareerd met luipaard tape uch
dit vind ik wel mooi
mooie nagels daar heb ik nu de tijd niet voor (ook geen zin erin)
een schets alsof ik het halloween toetje moest bedenken dit jaar
nee hoor - dit jaar gaan we het bij harry vieren !!!
oke ........
??? maar is het wel oke ???
het is ... ZEKER niet oke
want het is een oogbal - een echte oogbal bah jakkiebah
dit was een van de vieste dingen ooit die harry had gemaakt haha

(oke hier komt ie nog een keer dan) 

WANT IK HEB ALLE HALLOWEEN BLOGPOSTEN 
ONDER ELKAAR GEZET hier is de LINK!!!


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
BOVENAAN DE BLADZIJDE
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

hier nog een keer de illustratie

en hier de lijntekening !!!
en dit hier is DE INSPIRATIE voor de illustratie
maar dat had je denk ik al wel geraden of niet
dan hebben we nog een video van hoe dat is getekend
en natuurlijk eentje van hoe ik dat heb zitten inkleuren !!!
en nog 1 keer het eindresultaat !!!



OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡