donderdag 30 november 2023

MY LIFE IN PICS NOVEMBER




het is tijd voor de footoos van ...

!!! NOVEMBER !!!

...maar...
??? wat heb ik dan gedaan ???

... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

in de schilderles mochten we zelf een foto uitkiezen om te schilderen
ik koos voor een vlinder tussen de bladeren
maar thuis ben ik vooral aan het tekenen op mijn ipad
en pebbles is vooral aan het snurken
we zijn weer bij pap en joke langs geweest
we hadden lekkere koekjes bij de koffie
hee ... een dino ... in zwolle
jaja we zijn in dino-land haha
ik kan het uitleggen
het was voor een toneelstuk van marion
pas op harry - hij heeft je hoofd te pakken
ik wilde ook op de foto met ons nieuwe huisdier
dit was de andere lokatie
vanbuiten ziet het er niet uit maar binnen was het heel gezellig !!!
en weer verder met het schilderij
van pap en joke hadden we de helft van een spruitenstronk gehad
en daar eten we dan kipsnitzel en peper room saus bij mmmmmmm
een paar dagen later hadden we pokebowl op het menu gezet
harry was helemaal enthousiast over de crompoes
en hij wist niet dat ze te koop waren dus toen ik zag in de supermarkt
heb ik gauw deze foto gestuurd
en heeeeeeel toevallig had jordi ze dezelfde dag gekocht omdat hij jarig was
zooooooo toevallig en natuurlijk heel lekker
okidoki dus de sint is weer in het land - mamski helemaal blij
ik heb hem af oke
deze choco-adventkalender heeft jordi gehad voor zijn verjaardag !!!
deze bier heeft jordi gehad voor zijn verjaardag !!!
deze kaarten heeft jordi gehad voor zijn verjaardag !!!
(toch jammer dat ik geen fotos heb van de verjaardag lunch snik snik)
net als vroeger 
(want ik at het een paar jaar geleden ook altijd op mn werk)
!!! appeltjes met kaneel !!!
ik ga weer een pokebowl maken hoor - het is heel lekker
er moet altijd een beetje azijn door de rijst
kijk !!! deze keer met omeletreepjes 
(de vorige keer was met gebakken vis)
er moet wel heel veel wasabi mayo overheen natuurlijk
poesje wil ook 
.... ..... .............
niet
lalala ik hou mijn winterjas aan in de broodjes-zaak
het was koud en opwarmen duurde een half uur
ik heb een broodje warm vlees gekozen MET SATE als belangrijkste ingrediƫnt
ja !!! ga weg sinterklaas want het is bijna kerst
de kerstboom is neergezet door jordi - ik ben zo blij dat hij het heeft geregeld 
deze foto heb ik twee keer want dan kan ik hem ook in de blogpost van december zetten hahahah yippy


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN NOVEMBER DAN ???

NOU dit dus:

ik begon de maand november - tien jaar geleden - met een kop warme chocolade met marshmallows 
de poezen willen ook !!!
niet
ze willen dat helemaal niet
wat is dat voor grote zwarte schaduw ???
oh het is stormpie !!!
tien jaar geleden was janjaap aan het klussen ???
tien jaar geleden was leen aan het klussen ???
en zelf lig ik tussen de snippers behang
dus dat betekent dat ik toen jaar geleden ben verhuist naar de linnenweverstraat !!!
een broer en zussen selfie haha
deze kast op de foto gezet voor marktplaats
zozo dat is dus mijn nieuwe plekkie
twee trappen tussen de snippers
groene snippers
het is cool geloof ik
harry komt ook helpen !!!
zelf doe ik ook wel wat natuurlijk
de poes doet een box met zichzelf
het bed moest ook op marktplaats 
die deken ligt tien jaar later nog steeds op mijn bed haha
ondertussen wel een keer gewassen geloof ik 
!!! hee ik geloof dat het zo ver is !!!
nog gauw even de meter standen opnemen
ja de verhuizing is achter de rug want zij hebben bier om het te vieren


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
BOVENAAN DE BLADZIJDE
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

... met een ipad en procreate ...



LOL 
nee ik heb geen making off deze keer
want ik laat alleen maar een detail zien van een grotere illustratie
en die grote illustratie is een kerstkaart die ik heb gemaakt
dat komt volgende maand op mijn blog
lalala tot volgende keer



OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡