zondag 31 december 2023

MY LIFE IN PICS DECEMBER

 

het is tijd voor de footoos van ...

!!! DECEMBER !!!

...maar...
??? wat heb ik dan gedaan ???

... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

ik begon de maand met een avondje kerst shoppen met leen gezelli
check mijn nieuwe kersttrui JOY
leen kocht deze leuke kerst kado papier
thuis brandt de boom nog steeds hoor
??? en wie is er 85 geworden deze maand ???
het is ome frans !!! 
hier een groepsfoto van de hele familie gezelli !!!
even schilderen tussendoor
jordi en ik gingen wandelen om hysterische kerstversiering te spotten in de buurt
(dit huis heeft gewonnen haha)
deze was ook heel mooi !!!
liftselfie op t werk lalala
oeh ze zijn begonnen met de MEGA boom op mijn werk op te tuigen
voor zijn verjaardag gingen we nog ff racen bij race experience
natuurlijk zijn we allebei eerste geworden haha
de mega boom op mn werk is af MOOI HE
... eerst een donut eten en dan ...
!!! naar intratuin !!!
dit leuke beeldje heb ik laten liggen
ik heb geen spijt  
elk jaar maken ze zon mooie miniatuur kerstwereld daar bij intratuin he
ook even gebuurt bij de ikea
jammer dat ze die vingers tegenwoordig vastschroeven 
nu kan ik geen middelvinger meer opsteken met deze houten handen
jammer hoor
savond lekker eten bij de lange muur
!!! oja deze heb ik gekocht bij intratuin !!!
deze poster kreeg ik van mamski hahah
voor in de wc natuurlijk
kijk wat een leuk schattige miniprintertje voor mijn adres stickers
voor onze kerst kaarten natuurlijk
OJA deze heb ik ook gekocht bij de intratuin
(ben er nog een keer geweest met jordi later)
gezellig slapen op de bank met twee poezen
UCH nerdy UCH 
poesje wil ook 
het zijn hotdogs omdat ik daar steeds aan bleef denken door die ikea laatst
deze hebben jordi en ik ook bij intratuin gehaald !!!
ander poesje in de tuin haha
dit hebben we op het werk gemaakt omdat ans met pensioen ging
(een poster met geld en in het boek zitten fotos en teksten etc)
weer verder schilderen - gelukkig is dit af nu
yippy uit eten eerste kerstdag
lekker drankje erbij
PROOST
voor gerecht was carpaccio
tweede voorgerecht (ik had iets met kaas en jordi iets met vis)
soepje staat niet op de foto maar dit is mijn hoofdgerecht 
toetje was ook YUMMY
we hadden dit kado gekregen van het hotel en dat aten we savonds in bed
(oke - ik dan want jordi zat nog vol)
de volgende dag trok ik mijn gare kersttrui aan haha
liftselfie naar het ontbijt !!!
!!! lekker !!! 
lekkere muffin ... oh het is peppi haha
toen was het tweede kerstdag en bestelden we chinees
poes was er ook bij gezelli
dit was het toetje - mooi he
toetje ging helemaal op want de vrouwen hadden 3x opgeschept lol
lekker eten een paar dagen later
dit heeft jordi gemaakt voor ons lekkerrrrrr
we gingen naar pap en joke en kregen EEN KILO MenMs OMG!!!!!
we gingen naar de verjaardag van suus
knofje was eerst kwijt maar toen vonden we hem in de wasmand haha
en op de laatste dag van het jaar gingen we lekker gourmetten lalalala


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN DECEMBER DAN ???

NOU dit dus:

!!! ZO JAMMER !!! 
heb geen fotos van 10 jaar geleden
misschien komt het door de verhuizing 
alle fotos van december (of misschien van november zijn deze?)
ze zijn allemaal van deze kwaliteit
kan nog net zien dat leen en dyon hier in mijn nieuwe huis zijn
pixelfoto van de verhuisdozen
ik weet het nog
de helft van de meubels was er nog niet dus daarom lag ik met een matrasje op de grond
zie ik daar twee poezen ... ik weet het niet zeker
pixelfoto van de zooi aan spullen
kan nog net zien dat dit ziggy is in een verhuisdoos en niet zoë
??? is dat een boek en een doos drop ???
ik weet nog dat ik drie weken geen internet en tv had
dus lekker lezen elke dag
back to basics
pixelfoto van mij in een klus-outfit (denk ik)
een ipad en witte chocolade pepernoten
goed gezien he
een regenboog in de linnenweverstraat
als het om eten gaat weet ik altijd precies wat er op de foto staat
hier een koekje met witte chocolade en framboos en een bakkie koffie in de trein :)



OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
BOVENAAN DE BLADZIJDE
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

dit was mijn kerstkaart !!!

en zo is het gemaakt 

en omdat het oud&nieuw is heb ik deze versie gemaakt voor mijn blog natuurlijk


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡