woensdag 31 januari 2024

MY LIFE IN PICS JANUARI



het is tijd voor de footoos van ...

!!! JANUARI !!!

...maar...
??? wat heb ik dan gedaan ???

... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

we beginnen de maand met sushi en een raar groen drankje
proost - de kestboom staat nog - zo gezellig
al een tijdje eet ik dit als ontbijt - kwark en appel met kaneel
het verveelt nog niet hoor 
het is waar wat ze zeggen over poezen ...
ik zag een hartje op straat - dit was een blaadje
LALALA ik heb een nieuwe hobby - wat zal het zijn?
mijn andere hobby is wel bekend - ontbijtjes van macdonalds haha
op het werk - ik ben weer eens alleen op vrijdag
de pa van jordi heeft een nieuwe tattoo
de verjaardag van cristian - ik werd moe en dacht dat wat suiker zou helpen
toen kwamen de zakken snoep op tafel haha
ik had twee lessen gemist dus ik heb alleen dit nog maar geschilderd voor de vrije opdracht
dit eet ik altijd bij mamski thuis - en ik drink er altijd limonade bij
(water-ranja voor de familie jansen hahahahahahahah)
naar de action !!!
geen passpiegels dus leen maakte een foto om te kijken of deze teddy bomber leuk stond 
(nee - dus niet gekocht)
in het ziekenhuis met mamski - alles was goed !!!
we aten een broodje weegbreezalf om het te vieren - ehhhhh
jordi goed zo neem maar een slokje bier
ik maakte de pokebowl deze keer met vissticks YUMMY
oke het is weer die tijd van het jaar snif snif uch uch
op het werk heb ik deze weps die mijn diamant bewaakt tegen dieven
in het wilhelmina park zag ik deze twee grote jongens
!!! IK HEB STAMPOT GEMAAKT !!!
hier het recept
poesje wil ook (het zal ook niet)
een avocado op brood op mijn werk 
dankjewel mamski !!!
een dag later aten we indische gehaktballetjes bij de stampot
OOK LEKKER
mijn standaard ontbijtje (ook op t werk)


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JANUARI DAN ???

NOU dit dus:

tien jaar geleden fotografeerde ik OOK een hartje op straat
en dit was OOK een blaadje
dat kan geen toeval zijn (maar wat betekend dat dan)
hee deze stof ... tien jaar later liggen daar twee kussens van op de bank haha
dit is voor het kamertje van marvin
zie ik daar een make-up kwast haha ik herken die kwast gewoon
weer bezig met mijn carrière als sieraden ontwerper uch uch
selfie met mijn tweedehands jas aan
(van leen gehad)
nieuwe sieraden 
daar is hij wel !!!!!!!! MARVIN
tien jaar geleden at ik OOK een avocado
nu moet je ophouden hoor - dat is echt geen toeval meer
kijk ze kregen allebei van die naamletters op hun deur !!!
ondertussen in de badkamer
ik denk dat ik nog geen kastje had daar
(ik woon net een maand in de linnenweverstraat he)
hee die heb ik nu nog steeds
die is nu dus tien jaar oud
(zou die nog wel houdbaar zijn dan ... euhhhh)
(smeert nog wat van die roze highlighter op haar gezicht)
denk dat ik dit allemaal heb geshopt bij rituals
en die geur vind ik nog stteds de allerlekkerste !!!


OKIDOKI MARIJKE
JE HAD TOCH EEN NIEUWE HOBBY
??? LAAT EENS WAT ZIEN ???

OKEE DAN
komt dat zien

FYI ik heb dus een nieuwe microscoop gekocht
DAT is mijn nieuwe hobby !!!
hier zie je mij wijzen naar wat groene drek in een oude kaarsenhouder in de tuin
daarvan heb ik wat mee naar binnen genomen (ja iew)
en daarvan heb ik een druppeltje op het glasplaatje laten vallen 
daarna een afdekglaasje erover heen
zo heb ik dat geleerd bij biologie bijna 30 jaar geleden haha :0

!!! MAMSKI !!!
KIJKERS WAARSCHUWING 
IK DENK DAT JIJ DIT HEEL VIES VIND 
DUS NIET KLIKKEN OP DEZE FILM

dus een groene druppel onder de microscoop
heb een tijdje zitten speuren naar levende wezens
ik zag een wormpje en ook een doorzichtig dingetje/beestje
en wat andere dingen die bewogen
maar mijn camera deed het niet dus heb dat niet vastgelegd helaas
maar toen de camera goed werkte zag ik dit opeens dit MONSTER 
gelukkig heb ik daar wel een video van !!!
jordi ging uit de sloot voor ons huis een beker vullen
en ik heb daarna een dikke druppel ervan met daarin een watervlo bekeken
hier zie je dat het met het blote oog ook te zien is
(dat vorige monstertje was niet te zien met het blote oog en die moest ik heel ver inzoomen)
hier de film
de vlooi is niet heel erg vergroot want hij is te donker om nog meer op in te zoomen
!!! en ik heb hem daarna netjes vrijgelaten hoor !!!
je moet weten dat het heel klein is allemaal dus het is niet geplet tussen die glasplaten


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
BOVENAAN DE BLADZIJDE
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

over deze illustratie hebben we het nu
die maakte ik natuurlijk om die aziatische stampot van deze maand
EN natuurlijk om die lidl reclame die in bijna elk reclame blok wel een keer voorbij komt

ik maak altijd eerst een lijntekening
zo is dat gemaakt - zet het geluid aan voor een leuke verassing haha
daarna kleur ik het een beetje in
en toen kreeg ik dit dus
HET IS AF niets meer aan doen



OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
ILLUSTRATIES
EN FOTOS
EN TEKSTEN
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡