dinsdag 30 juni 2020

MY LIFE IN PICS JUNI









het is tijd voor de fotos van juni
??? maar wat heb ik dan gedaan ???
heel veel portretten gemaakt deze maand
en verhuisd van een park naar een eiland ... ... ...
..... veel mondkappen opgehad ...
en veel verjaardagsfotos gemaakt?
onee ... dat was tien jaar geleden

 ik kreeg deze mooie boekenlegger van mamski
voor het eerst in de trein met een mondkap op
want stel je voor dat ik besmet raak van al die mensen !!!
ik maakte dit portret van joke en pappa
want zij zijn 10 jaar samen
droppie zit graag boven op de kast
ans kwam langs op het werk en nam deze donutballen mee
lekker dat het was !!!
op vrijdag is het oven-snacks-dag
deze keer aten we krulfrieten
dat was lekker
moet je kijken hoeveel vogels wij vangen in onze tuin
 droppie is heel blij met ons nieuwe vogelpindakaas-voederhuisje
 nieuwe hobbie van mij is hangers maken voor kettingen
gewoon met secondelijm
 ontdekking van de eeuw
 in het park trek ik vaak een outfit aan die matcht bij de outfit van mijn parkvriendje
!!! mamski getekend !!!
ik hou zo van regenbogen ....
 en van ringen met insecten !!!
 deze keer was jordi een politieman in de gevangenis
volgende keer een boef ???
ik had geen paarse hoofddoek om te matchen
dan maar zo
 dit vond ik op straat
leek me leuk om dat te tekenen
 pebbles ligt lekker in de vensterbank
 dit vond ik ook op straat
maar moet ik nog tekenen
(nog geen tijd voor gehad)
ik plakte een rode sticker op mijn neus
nu ben ik een clown
grote vlinder gevangen in het park
pas ik kwa outfit een beetje bij die hond?
 alweer vrijdag ???
jammie kipstukken
ik kwam mijn diy-trouwspullen weer tegen
toen maakte ik deze oorbellen
al twee keer gedragen
(ja ook naar mijn werk)
(ze zijn namelijk nogal opvallend)
 kijk eens wat harry mij stuurde
het ziet er cool uit EN deze is van heel dunne stof
(zakdoek die hij ooit van mij had gehad omgebouwd)
(wat crea-bea van harry !!!)
drie nieuwe smaken cola bij jumpo hoorde ik ???
alledrie getest
en de cocos is de lekkerste
dat lijkt op fernandes (de versie met cocos dus - heel moeilijk te krijgen?)
maar deze is natuurlijk goedkoper - want huismerk !!!
jaaaaa de beer en ik zijn echt een mooi duo (toch?)
dit zag ik bij jumpo
en dat kende ik van de vakantie in italiƫ !!!!!!!!!
die waren lekker !!!!!!!!
gelijk 2 dozen gehaald
(en gelijk 1 doos leeggegeten)
 deze PRACHTIGE blaadjes ontvangen van ome ali
ik ga een blaadjes ketting maken : D
jordi en de poes
 dit was een kado van jordi aan mij !!!
lekkerste. macarons. ooit.
deze waren zo lekker..............................
??? wil je henk en meta ook tekenen ????
!!! natuurlijk !!!
de blouse is gemaakt met een plaatje van internet (kon de originele print natuurlijk niet vinden)
de print lijkt heel erg op de originele print !
dit vond ik wel een leuk detail
 in mijn park dragen we allebei een harkerig pony-kapsel
en dezelfde trui !!!
sophiessieraden stuurde mij deze sleutelhanger en armband
!!! zo leuk !!! 
 jordi en ik kregen een groot snackpakket van harry
allemaal dingen die wij het liefste snacken !!!
ik heb al 1 snickers op
oh de chips is ook op nu
de bier is een halve liter hahaha
 bryan heb ik ook al getekend
maar nu begin ik een beetje te schilderen in procreate ???
ik zou toch cartoons maken ???
 ik wilde op de kangaroe lijken
die ogen kon ik goed na maken met deze bril op
 hugo drinken in de tuin
na een week hard werken
(oke ik werkte maar 12 uur die week)
(...corona-rooster...)
(en oke het was pas donderdag - maar ik had al weekend he)
 deze had ik een tijdje niet gehad dus even een doos gehaald
 met leen in de trein op weg naar mamski
of heb ik hier twee struikrovers op de foto gezet?
of zijn het twee ninjas misschien
 even langs jamin om zure wormen te halen voor een vriendin van harry
die was namelijk geslaagd voor een opleiding honden chiropracticus
(weet niet zeker of ik het goed onthouden heb)
 de laatste dag in mijn park ....
 en de eerste dag op mijn eiland !!!
deze outfit heb ik zelf gemaakt
hm... de cameras zijn hier ook beter
ik heb nu veel mooier beeld
 al snel ving ik deze grote (hoe heet dat ook alweer jordi) haai
walvishaai?
tijgerhaai ... nee
ik weet het niet meer (jordi is op t werk)
maar das een witte haai !!!
(goedzo trijkje)
(dat was een weggevertje want ik heb jaws gezien)
dus ik maakte deze jurk op mijn eiland
en als je goed kijkt heb ik nu ook een mooie inkijk
dat kan allemaal
maar ik maak het niet te bont
want dan krijg ik nintendo aan mijn broek
 ik maakte de jurk ook in roze
mooi sfeerplaatje van mijn nieuwe huis

WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JUNI ???

NOU dit dus:

 het is heeeeeeeeeeel toevallig maar tien jaar geleden droeg ik ook een mondkap ??????????????????????????????????????????????
??? hoe dat kan ???
nu moet je wel verder scrollen
 ik maakte een schilderij AF 10 jaar geleden
 met een lijstje erop is het pas echt af he
 verjaardag bij pappa
en er was iets met voetbal?
koninginnedag was het sowieso niet
dat moet wel voetbal zijn geweest ???
10 jaar geleden had mijn vader een nieuwe vriendin !!!!!!!!
er was ook een foto van mij gemaakt
ik sta er bout op maar dat maakt niet uit
een foto van leen en sophie (wat is ze klein!!!!!)
(leuke boa leen)
(het is echt het voetbal seizoen hier dat kan niet anders)
en... thijs !!!
DIE IS NOG KLEINER
 en daar heb je paulien
 janjaap nog een keer
(zijn haar is ook oranje hahaha)
bryan !!!
 leen en paulien en mini-thijs
 en pappa en joke !!!!!!
welcome to the family joke : D
daar heb je bryan en jj
 sophie
 lachebekje thijs
 nog een keer thijs
 en nog een want ja die is ook nieuw in de familie !!!
en er was NOG een verjaardag !!!
BRYAN WERD !!! 40 !!!
nu ga ik niet weer iedereen opnoemen
want ik heb alleen foto's
van dezelfde mensen
gemaakt op die verjaardagen
 en van de kids natuurlijk
 wat doet sophie nou
janjaap is acrobaatje aan het spelen
 wilde je nog weten waar die mondkap voor was ???
dat was omdat ik zelf resin-sieraden maakte 10 jaar geleden
wilde je ook weten waarom er precies 1 bruine banaan in de fruitschaal lag
dat weet ik namelijk niet meer
maar zo met die stipjes vind ik ze wel het allerlekkerste
 zoĆ« lag lekker te snurken
 ziggy lag lekker psycho te zijn
dan ligt ze maar de ogen zijn wijdopen
dit zijn de materialen voor de resin
zie je die waarschuwingstekens ???
vandaar die mondkap !!!
 oja... dat mislukte project....
nooit wat mee gedaan
ah wat liefffffffff
zoƫ < 3




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´