vrijdag 31 juli 2020

MY LIFE IN PICS JULI






het is tijd voor de fotos van juli
??? maar wat heb ik dan gedaan ???
!!! mijn trouwdag vieren !!!
YESSSSSS 22 juli zijn wij 1 jaar getrouwd !!!

ik bakte een cake
het is een wolken cake !!!
hier zie je de eerste laag met appel
daarover komt een laag met kaneel
en dan krijg je dit
mjam mjam
kijk ... dit ben ik
trijki
en ik ben op mijn eiland aan het rondhangen
aan het meertje ... tussen de bamboebomen
en ik kan gewoon mijn blog bijwerken op mijn eiland hoor
ondertussen naast mij op de bank ...
ik had een marmercake gemaakt !!!
van ali kreeg ik oorbellen in ruil voor een paar dubbeltjes
daar maakte ik deze ketting van
de andere oorbel ging naar sophieraden : D
ik heb een vuilnisbult-kamer in mijn huis gemaakt
wat veel geld
oh... het zijn kadobonnen !!!
deze is voor bryan
dit is de achterkant
en binnenin zit het echte geld natuurlijk
want het is een soort envelop
heb er nog veel meer gemaakt !!!
de poes van harry met een winterwortel (?)
voor mijn verjaardag kreeg ik geld en snoep van leen en bryan en the kids : D
dat snoep probeerde ik te bewaren maar dat is niet gelukt
het geld kon ik wel bewaren
maar dat is nu ook op hahaha YAY dankje wel 
ik heb er spullen van gekocht voor mijn esigaret : D ook lekker !!!
ik was jonge poezen kijken bij janjaap en co
maar mijn fotos waren niet mooi
deze van hunnie is veel mooier !!!
mijn grote vriend de aap
ik ben al zulke goeie vrienden met hem dat ik al in zijn bed mag slapen
stiekem naar die kontje kijken natuurlijk
kan er ook gewoon zelf drinken pakken
doe maar of je thuis bent zegt hij altijd
nog een foto van de lieve poesjes
OH deze is wel gelukt
deze heb ik zelf gemaakt
BBQ bij harry
dat was een heerlijke BBQ met veel groenten
wat aardig van harry want die mannen eten natuurlijk het liefste alleen maar vlees
maar ik kreeg heel veel groenten YAY
lekker man
jaaaaaaaaa dat was zeer geslaagd !!!
wie is dat nou te bibberen in mijn park ???
dat is jordi
misschien herkende je hem niet met dat blad voor zijn mond
lekker rondhangen op mijn picknickbank aan het water
en toen was het zover...
22 juli !!!
uit eten om onze trouwdag te vieren : D
waarmee dan ???
...
MET SUSHI NATUURLIJK
jordi is er klaar voor
ZO !!! dat was snel op
maar gelukkig zijn er meer rondes !!!
die lui in het park zeggen de gekste dingen
en ze hebben het vaak over eten ..........
haha
savonds heeft die aap een slaapmuts op
en ik zie hem ook wel heel vaak ijsjes eten !!!
DE POEZEN VAN HARRY WAREN JARIG
28 JULI WAS DAT 
ik maakte deze kaart om de twee reuzen te feliciteren
wat is daar gebeurd ???
lijkt wel of er een bom is ontploft
nee hoor
het is al opgeruimd
want leen en co gaan verhuizen !!!
en wij komen helpen natuurlijk - gezellie !!!
ik ging maar weer eens een taartje bakken
deze was lekker !!!
half brownie / half chocolat-chip-cookie
mjum mjum
we gingen een stukje rijden
ergens in the middle of  nergens een heerlijk softijsje gegeten
de eerste van dit jaar geloof ik ???
we kregen nog een kadootje van mamski
omdat we 1 jaar zijn getrouwd !!!
kijk....
dat is het meest gewilde ding in mijn park
een gouden roos !!!
die heb ik helaas zelf nog niet
ik ben hier in een park van iemand anders
ben druk bezig met gouden rozen te veroorzaken
rode rozen kruizen
dan krijg je zwarte rozen
dan met een gouden gieter (heb ik geregeld !!!) die bloemen water geven...
en dan duurt het nog eeuwen ...
heb nog niks helaasssss
maar wel heel veel kleren gemaakt met gouden rozen
even bij iemand langs geweest die een heel veld vol gouwe rozen heeft !!!
... ... ... ik ben best wel jaloers ... ... ...
ik ben in slagharen !!!
...
met wie dan ???
met de eigenaar van deze poezen !!!
deze kaart stuurde mamski naar harry
we waren op de verjaardag van de poezen in slagharen
haha ... arme poezen ... heel de dag was harry niet thuis
en wij maar lol maken daar in dat park
the poezen waiting
even een heel ander park
(daar heb je der weer met haar animal crossing...)
maar dit beeld kreeg ik van een japanse (dat is echt zo)
bij haar was het winter en dit was een kadootje die ik kreeg tijdens mijn bezoek !!!
ik maakte een cola shirt ...
en een t-shirt van SONIC !!!
voor jordi
spullen klaargezet omdat jordi langskomt
dan ga ik me soms gek verkleden haha
zo stond ik hem op te wachten ^ ^
dus ik had een keer dit truitje gemaakt...
trekt die rare aap het aan........
RED VELVET CAKE GEMAAKT !!!
GEWOON uit een doosje van dokter oetker hoor
maar lekker dat ie was 
jemig
ahum
bedoelt hij niet iets anders ???
welke beestjes
hij heeft het altijd over de beestjes .......
dus er is nu ook BIG MAC SOUS los te koop bij de mac ...
dus wij erheen.....
en ik ben binnenkort erg rijk
want ik ben geld bomen aan het groeien 
!!! yaaaaaaaaay !!!

ik ga gauw weer verder geld planten en gouden rozen groeien !!!
doei !!!


WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JULI ???

NOU dit dus:
met de poes op bed een blaadje lezen
zou het warm zijn geweest
de poes ligt erbij als een dwijl
met de andere poes op bed een boekje lezen
deze had ik voor mijn verjaardag gehad van pappa als ik het goed heb ???
ook toevallig ...
10 jaar later kreeg ik een groot ei van chocolade
maar die was NOG groter
... anderhalve kilo !!!
dat was zoveel chocola dat ik er broodbeleg van had gemaakt
(goed idee voor 10 jaar later)
ik maakte fotos van dit boek
die verkocht ik voor 25 euro
later bood er iemand 75 ... pffff
ik maakte een gezonde salade
ik denk dat er feta in zit
de poes ligt er lief bij
daarom nog maar een foto dan
en hier is ziggy weer
oke nog eentje dan van zoë
met leen in de dierenwinkel
en ze hadden jonge hamstertjes !!!
daarna naar de dierentuin
ze hadden witte pauwen !!!
lekker gras voeren aan de koeien
koetje boe en koetje loens
(ja zo noemden we ze echt - want er was er een bij die scheel keek toch
maar ik had geen foto van leen ... daarom deze maar 


daar heb je die kip zonder kop weer ....
die kop moest ik wel opeten - want de doos kon niet dicht zo - haha



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡