maandag 31 augustus 2020

MY LIFE IN PICS AUGUSTUS

 






het is tijd voor de fotos van augustus
??? maar wat heb ik dan gedaan ???
!!! wij hadden vakantie !!!
wij gingen naar schoorl
... en verder natuurlijk acnh all day every day ...

de maand begon met een stuk zelfgemaakte redvelvet-cake
die is zo lekker !!! dankje wel dokter oetker want het is niet moeilijk om te maken
??? WAT IS DIT ???
 !!! dit ziet er ingewikkeld uit en dat is het ook !!!
als je blauwe rozen wilt kweken in animal crossing moet je dit stappenplan volgen
pfffffff niet gelukt dus ik heb via twitter blauwe rozen gehad van een andere speler !!!
het is zomer vakantie !!!
wij zitten aan de milligerplas
we zijn te vroeg voor de lunch dus we zijn zo weer weg ...
er was een hittegolf
daarom het zwembad erbij gepakt
jordi haalde een lekker taartje
eindelijk de mooie bos bloemen opgegeten
deze had ik gekregen van joke en pappa
poesje wil ook
we gingen wandelen en jordi vond deze rivierkreeft
ik vond een koolwitje
(ook in mijn park - maar die zijn daar pas in september)
!!! IK HAD EEN BEZOEKER IN MIJN PARK !!!
(je kunt een kopie van je eiland maken waar iedereen dan vrij rond kan lopen)
ik had de code online gezet en toen kreeg ik een bericht !!!
hij had fotos op twitter gezet
yay ik was zo blij
een dagje naar dolfinarium
wel jammer dat ik door een haai werd gegrepen die dag ...
de dikke walrussen zijn echt heel grappig
de dolfijnen show was het mooiste van alles
kijk ons genieten haha
... oh ...
eigenlijk was dit het beste van alles
slushie in een coole dolfijnen fles
(die bewaar ik natuurlijk)
daar heb je hem wel - die dolfijn
het is nu of nooit
haha - dit zie ik nu pas - die tekst
even met een walrus op de foto dan
en we gingen thuis bij de milligerplas eten
ik had een vegetarische burger
die zijn bijna nooit zo lekker als een echte hamburger
maar je moet toch eens wat proberen he
op een dag had ik zin in knakworsten
daar moet wel de dolfijnen fles bij 
dit bloemetje is HEEL moeilijk te krijgen
je moet dan een "perfect" eiland hebben
5 sterren - ik deed niet eens meer mijn best en op een dag had ik hem !!!
als je een ballon uit de lucht schiet dan valt het kadootje dat eraan zit naar beneden
ik laat ze liggen voor de bezoekers van mijn code online !!!
bezig met verbouwen van mijn eiland
dit is de VOOR foto
en dit de NA foto
ik vind bouwen het aller aller leukste
gewonnen via twitter
DE SCHATKIST - die wilde ik al zo lang
overdag naar de bios
dat is wat je in de vakantie doet !!!
kijk eens even
hier zijn fotos van het eiland van jordi
die had ik samen met zijn code op internet gezet en hij kreeg gelijk bezoekers !!!
op een dag gingen wij naar dierenpark emmen
met de safari bus mee
een rijtje kamelen gezien
dikke ijsbeer gezien
hierin zit het regenwoud / de jungle (hoe het het eigenlijk)
thuis weer bezig met mijn gouden rozen
dit is mijn huis
jordi had deze uit de tuin gehaald
OP WEG NAAR ...
... NAAR SCHOORL !!!
we kregen zomaar een huisje voor 6 personen?
nou ja het was een hotel - maar t was net een huisje hee
nog een foto van het huisje
je ziet het niet goed op de foto
maar dit was aardig hoog
het touw is voor als het niet lukt om te klimmen
maar wij gingen naar beneden haha
jammie 
we aten bij de italiaan
toch een beetje italië dit jaar
ijsje toe
jordi had een lekker ijsje
een sinaasappel met sinaasappelijs erin
heeeeeel romig ijs .... lekker !!!
smorgens een bakkie koffie bij het ontbijt
ons tuintje (we zaten op de begone grond)
mooi uitzicht toch ???
tja ... de switch moest wel mee natuurlijk (verslaafd)
wandelen door het bos en de heide
JA jammer van de regen - maar toch nog een uurtje gewandeld !!!
jordi is toch nog blij haha - zie hem springen
jordi is ook blij met zijn citroenijs
ik ging fietsen huren
jordi moest buiten wachten
deze is wazig - heel gek ???
maar als je goed kijkt
dan zit ik daar op een bankje en erachter staat 
I LOVE SCHOORL
KIJK toch een beetje geluk met het weer die dag 
deze route gingen we lopen
van schoorl-aan-zee naar bergen-aan-zee
een wandeling van bijna 2 uur langs het strand !!!
maar eerst een bakkie koffie
net als onze vorige vakanies in schoorl doen we eerst een bakkie voor we aan zon grote wandeling beginnen
strand
meeuwtjes
jordi vind altijd vanalles
dit is een haaien ei !!!
dat is apart he?
gekke fotos maken in het aquarium van bergen aan zee
!!! oh !!! jordi ook gegrepen door een haai !!!
kijk dan hoe lief
zeehondje op de uitkijk
wij dachten dat hij op zijn verzorgers wachtte
en dat we zouden zien dat hij voer kreeg !!! 
maar het duurde heel lang dus we gingen weer weg
!!! we moeten zelf toch ook eten !!!
lekker patatjes yay
en weer terug wandelen
mooie lucht
ja hoor
daar zijn we weer
ALWEER BIJ DE ITALIAAN ???
deze keer een halve kokos met kokos-ijs voor jordi
ik nam elke avond banaan met ijs en slagroom
behalve de laatste dag
toen nam ik fruit met ijs en slagroom
voor de afwisseling
deze had ik nog niet gedeeld
maar ik had janjaap als cartoon gemaakt en hij lijkt wel vind ik zelf hoor
ook van pappa een tekening maar die is niet helemaal prefect dus die maak ik nog een keer met dezelfde foto
wel nog eentje gemaakt met regenboogkleurtjes
als laatste nog een foto van mijn zwarte rozen tuin
als je elke zwarte roos water geeft uit een gouden gieter
KAN er op een dag een gouden roos groeien
ik heb er al heel veel
want ik heb HEEL veel zwarte rozen dus meer kans hahahahaha

!!! oke doei !!!


WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN AUGUSTUS DAN ???

NOU dit dus:

bezig met het urine onderzoek voor zoë
dit zijn plastick korrels - en als ze dan had geplast dan moest ik het er met een pipet uit halen en naar de dierenarts brengen
wat een gedoe maar ik had het ervoor over hoor
bezig met een armband repareren voor mamski zie ik hier
tien jaar geleden at ik pindakaas met ... ja met fudge dus - ahum !!!
zie ik daar ook nog wat stukjes chocolade ???
#healtylifestyle #fitgirl
ik maakte deze mooie ring met een bel
gauw even opzoeken of ik die ring nog heb want ik vind hem cool !!!
ik las nog papieren boeken in die tijd
ik maakte deze ketting
maar ik heb die daarna bijna nooit gedragen
niet echt mijn style
leuk hoor - die nagellak
past mooi bij de deur
lekker op de bak met de poesjes
ik maakte dit schilderij
hier is het nog niet af maar ik vind hem hier mooier dan het eindresultaat !!!
de poezen nog een keer !!!
ik maakte een foto van de mooie lucht
en nog een foto
en ik at poptarts mjammmmmmmm
... wat veel koffie
en ook veel jusdoranges - jemig
samen wel een liter schat ik !!!
schilderij is af 
oke deze is ook wel leuk haha



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡