woensdag 30 september 2020

MY LIFE IN PICS SEPTEMBER

 




het is tijd voor de footoos van september
??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... tja weer aan het werk natuurlijk ...
... niet heel veel footoos gemaakt eigenlijk...
... maar wel veel beleefd hoor !!!
(ja - in animal crossing zeker - haha)

we begonnen de maand goed
want we bestelden lekker sushi (blokjes!)
en die poezen spullen heb ik nieuw !!!
ik maakte een cartoon van leen
en daarvan maakte ik een kadobon want ze was jarig
en ja ik maakte er nog 3 maar dat is een verassing wie dat zijn hehe ahum
ook een cartoon gemaakt van marvin hihi
lekkerrrrrrrr
leen had gebak meegenomen
we gingen naar mamski op haar verjaardag
thuis ook een (soort van) gebak
ik had deze poptarts met kersenvulling bij de jamin opgehaald !!!
portret van mijn vader
dit was de eerste versie en die vond hij toch mooier
ik eigenlijk ook (achteraf)
het is zover !!!
de eerste keer oppassen bij de katten van harry
de zon schijnt door de wolken !!!
dat zagen wij toen we rondje meer deden
ja even op de foto dan met zijn twee
weer bij de katten ...
dit is logan
en dit is havok
is dat niet grappig? hij heeft altijd zijn snorharen door de war !!!
EN de rest van de maand zat ik op de bank met mijn switch
(en soms ook met snoep natuurlijk)
bezig voor halloween !!!
dit spookje op de lantaarn gemaakt
zo leuk dat je vanalles zelf kan ontwerpen !!!
de poes bij jordi op zijn werk
die komt altijd al mauwend aan hollen
zo lief
ik heb niet 1 poppetje waar ik mee speel in animal crossing
!!! nee ik heb er wel 6 !!!
van links naar rechts:
pri pri - trikatoe - trijki - strijkje en trijkje - strijker
(dat zijn allemaal bijnamen van mij dus)
(van die tweeling weet ik niet meer wie wie is)
even met de switch van jordi kijken of mijn eiland er goed uitziet om online te zetten
(ik heb nu al 100 bezoekers gehad !!!)
heb ook een regenboogkleurige tuin
dit is het paarse gedeelte
daar ga ik dan in liggen
(op mijn rozen sofa)
heb ik ook in het rood
(jammer dat er maar 3 kleuren zijn)
als bezoekers op mijn eiland komen kunnen ze deze kadootjes openmaken !!!
er waren nieuwe huidskleuren toegevoegd
hier heb je strijker
die heb ik wit met grijs gemaakt met zo een engel ding op het hoofd
even nadenken of ik nog wat leuks kan doen met mijn mini sahara
ik vind dit eigenlijk al leuk genoeg (dat kartonnen gras)
dit is de entree als je binnenkomt vanaf het vliegveld
die vijver heb ik zelf ontworpen !!!!!!!!!
het moest een lavendelmeer zijn
het lijkt meer op een vijver met vergif !!!!!
eerst had ik een regenboogvijver
maar die vond ik niet helemaal je van het
(nee die poison lake is fijn)
(toch vind ik het wel passen in mijn candy rainbow flower island!)
nog even een lantaarntje gemaakt met een spin

!!! oke doei !!!


WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN SEPTEMBER DAN ???

NOU dit dus:

tien jaar geleden keek ik naar buiten en zag ik deze gekke wolkjes
toen keek ik naar binnen en zag ik deze gekke poesje
raar die korrelige fotos die ik toen maakte
ik kom ze steeds weer tegen
maar deze is wel leuk
volgens mij had ik hier een nieuwe bril
want ik had volgens mij geen bril op bij de fotos van de maanden hiervoor (toch?)
de poezenfotos zijn altijd leuk
deze is mooi toch
ziggy aka poeseke
... hips dont lie ...
deze is lief he
tien jaar geleden maakte ik een schilderij van leen en bryan
dat had ik bedacht EEN WEEK voor leens verjaardag !!!
vandaar dat daar een planning aan te pas moest komen haha
eerst met potlood op het doek tekenen
dan de eerste laag verf ...
kijk zo moet het worden
poes komt even checken of alles wel goed gaat
dit was mijn eerste idee maar vond de achtergrond niet zo mooi
dus aangepast he
de poezen komen weer inspecteren
ja !!! het is gelukt !!!
gekke fotos maken bij de luxaflex ???
sneaky kijken of er iemand aan de deur is ???
weer een groezelige foto
ziggy wil aandacht als ik tv kijk
wegwezen poes
ik en zoë
nog een van zoë
toen kwam ik deze grappige foto van sophie en thijs tegen
aaaahhhhhhhhh zo lief !!!
ik begon met een luchtfoto en ik eindig met een luchtfoto...
deze is wel heel gek !!!
die schaduw van wolken OP de wolken ...
zo apart dit !!!




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡