maandag 30 november 2020

MY LIFE IN PICS NOVEMBER

 





het is tijd voor de footoos van november

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
!!! de verjaardag van jordi vieren onder andere !!!

we gingen langs bij pappa en joke
ik nam een kadootje mee voor hun verjaadagen nog !!!
kadobonnen yaaaay
zelf kreeg ik een boel mooie tshirts kado
geverfd door mijn vader !!!
regenboogkleuren zo mooooooooi
maar wel even passend maken in het naaiatelier he
op tv zag ik een zeldzame handtekening van bryan jones !!!
onee, zij hebben het verkeerd gespeld ...
een lekkere zuurkoolschotel gemaakt door mamski 
in samenwerking met jordi ^_^
jordi maakt wel vaker lekker eten
hier een broodje hamburger
jawel
zelf kan ik ook wel smakelijke dingen maken
deze red velvet cake bijvoorbeeld ???
kijk dan hoe lekker !!!
met extra monchou natuurlijk hehe
POESJE WIL OOK !!!
voor jordis verjaardag gingen we uit eten en slapen in een hotel
lekker tv kijken in bed daar op de hotelkamer ...
daar hoort wel wat lekkers bij natuurlijk
even naar de kapper tijdens het etentje
jordi is af en toe een beetje gestoord hahaha
maar ja die lamp zat ook recht op zijn smoel
moordneigingen in het restaurant ???
nee hoor
want het eten was HEERLIJK !!!
SMORGENS WEER TERUG VOOR HET ONTBIJT
ook zeer geslaagd hehe
(dat dat allemaal kan in coronatijd he - OLÉ)
mamski met haar nieuwe mondkap
mijn collega hellen ging met pensioen
daarom maakte ik een portret van haar : )
(en ja, zij lijkt veel jonger dan haar leeftijd)
(dus dubbel jong in dit portret omdat ik iedereen jonger maak natuurlijk)
kado van mijn werkgever
dank je wel namens mijn maag
thuis NOG een kado pakket van mijn lieve pappa !!!
ZoO veel snoep heb ik nog nooit gehad !!!
(is dat waar?)
Jordi is vast begonnen anders past het niet in de kast
even met Henri op de foto op mijn werk
wandelen !!!
Als je goed kijkt zie je een witte rijger
fototootje van ons beitjes
het was KOUD
nog een van mezelf haha
jordi aan de wandel op de kade

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN NOVEMBER ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

Ik bezocht het enge huis van Strijker
(Strijker is een van mijn poppetjes op mijn eiland)
Deze spinnenwebben heb ik pas gekregen van een Twitter-maatje haha
En ik plaatste een oproepje voor deze trui/jas
Ik wilde hem zo graag voor mijn ei-outfit !!!
Zo blij dat ik hem endelijk heb nu
In de tussentijd maakte ik een ei- trui die ik stiekem veel leuker vind haha
en ik win zooooooveel giveaways ...
... niet normaal
deze kadootjes heb ik in alle kleuren gewonnen ....
dit zijn dus alle poppetjes op mijn eiland op dit moment
en ja ... ik speel met ze allemaal ....
sneeuwpop trui gemaakt !!!
een paar dagen later kreeg ik een berichtje dat iemand dat truitje gebruikte 
YAAAAAAY
met jordi zijn account naar mijn eigen eiland gereisd om fotos te maken voor mijn nieuwe droom- upload (een droom is een kopie van je eiland waar iedereen heen kan gaan en doen wat hij wil zonder dat er iets veranderd aan je eigen eiland in het echt)
NOG EEN GIVEAWAY GEWONNEN
al deze poppenhuisjes
hoe schattig :)

!!! oke doei !!!


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN NOVEMBER DAN ???

NOU dit dus:

rondhangen op bed met zoë
fotos maken van een aparte lucht buiten
de andere poes ook even op de foto zetten
ziggy aka poeseke !!!
met haar groene laserogen zit ze me stiekem te bekijken
NOG een mooie lucht foto
ik kocht een japans boekje bij de tweedehands boekenwinkel
daar stonden allemaal bloempjes in die je zelf kan maken met linten
aan de slag dus ...
dit was de laatste foto dus het is waarschijnlijk niet gelukt lol
POESJE !!!
WAT een lieverdje
maar wie is die onbekende poes in de bosjes ???
leuk voor mezelf om terug te zien
maar dit is wat ik 10 jaar geleden aan make up op mijn gezicht smeerde dus elke dag




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ę• •á´Ą• Ę”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡