donderdag 31 december 2020

MY LIFE IN PICS DECEMBER


 het is tijd voor de footoos van december

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
!!! kerst en oud en nieuw vieren natuurlijk !!!


deze is op de kop !!!
ik krijg het niet andersom
maar dit kreeg ik van lenepeen - zo lief !!!
hier zijn we patat met draadjesvlees aan het eten
dankjewel mamski !!!
bij harry was het ook al hollandse pot
worteltjes en bereklauw en aardappeltjes
mjammmie
kreeg ik van mijn collega omdat ik wegging
zo lief !!! !!! !!!
had ze apart voor mij gehaald want ik kreeg ook nog wat van de hele groep
#poesjewilook
kijk maar eens op instagram op die hashtag hahah
even een kerstboom simulatie
dit is eigenlijk gewoon touw met lichtjes hahaah
poesje...
lekker aan het gourmetten weetjewel
jordi maakte deze lekkere buritto met een hartje in de mosterd
de poes ligt lekker bij paulien op tafel !!!
poezen willen altijd op de gekste plekken liggen
deze pakt gewoon de stoel
daar is niks geks aan
lief !!!
ik ben blij want ik heb oliebollen
en appelflappen
uiteindelijk aten we alle appelflappen op
de oliebollen liggen in de vriezer nu lol
we hadden nog slagroom van mamski liggen
die waren voor de knijpertjes
maar die zijn ook al op 
met oud en nieuw alweer gegourmet
want het is zo lekker toch
mijn liefelings is gebakken aardappel
poesje hoopt dat ik wat laat vallen
zo zit ze altijd als ik aan het eten ben
eigenlijk elke dag
we hadden nog champagne
dat kwam mooi uit
want ik kreeg gratis champagne flessen bij de kruitvat
alweer een buritto gehad van jordi !!!
okee niet schrikken maar jordi heeft dus zijn haar eraf
hij was het zooooo zat dat hij niet naar de kapper kan steeds door die corona lock down !!!...
moest wel even wennen maar vind het wel mooi staan eigenlijk
misschien iets voor altijd?
vind hem er ook wel jonger uitzien ofzo?
we kwamen de kerstman en zijn vrienden tegen in meppel
zo toevallig want een jaar terug kwamen we sinterklaas tegen in zwolle !!!

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN DECEMBER ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

mijn favoriete bewoner trok mijn zelfgemaakte sonic t shirt aan
dat vond ik heel leuk
ik maakte dit dubbelganger plaatje voor instagram
de kabouters plukken perziken
deze lijkt wel uit een disney film te zijn gestapt
AL !!!
wat heb je nou weer aangetrokken
OH
ik heb hem zelf dat handdoekje gegeven lol
mijn allereerste robot gemaakt!
dat is nog een hele prestatie als je kijkt naar alle de materialen die je DAAR voor nodig hebt...
leuke outfit
wou dat ik nu zo veel ruimte had om te bouwen !!
ik was bij iemand die ik ken van twitter en die moest opnieuw beginnen met het spel ...
kapotte bril gevonden in de recycle bak
mooie lucht
tekening van mijn poppie gewonnen bij een wedstrijd op twitter
nog een versie voor na de kerst maar ik gebruik hem nu zo:
dan zie je die groene ogen met het hartje nog beter, zo moooooooi !!!!

!!! oke doei !!!


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN DECEMBER DAN ???

NOU dit dus:

10 jaar geleden maakte ik heeeeel veel fotos van ziggy
want hij zat zo grappig met zijn pootjes over elkaar
lief toch
en dit dan
DIE POOTJES !!!
LIEF HE
ik maakte ook andere dierenfotos
en natuurfotos niet te vergeten
nog eentje dan
terug naar binnen
een foto van wat ik allemaal in mijn kleine tasje meesjouw
dat past allemaal hier in
die sleutel is 3 cm zodat je weet HOE klein
...
grapje - die sleutel was juist heel groot ...
wat ben je aan het maken dan marijke
iets met appel marijke ??
ja dat zijn appelbollen dus !!!

!!! oke doei !!!


MAAR WAT
MOEST IK
NOG EVEN KWIJT
DAN ???

NOU dit dus: 

 jordi heeft al zijn haren nog hahahahahah
(ik weet het - het is nog lang geen 1 april - maar ik kon het niet laten)

hier op de foto samen met suus en al zijn haren ^_^




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡