zondag 31 januari 2021

MY LIFE IN PICS JANUARI




het is tijd voor de footoos van januari

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
!!! ouderwets veel fotos van eten gemaakt !!!
(en ik kneusde mijn kleine teen...)

zoals je ziet was het hier ijskoud
toch even met de mooie boom op de foto gegaan
daar heb je pebbles
wij eten vaak heel gezond hoor !!!
dit maakte jordi voor mij
poesje wil ook
ik ging oppassen bij marvin en dyon
lekker gamen met zijn allen
hier heb ik de switch van leen te pakken
even op bezoek op haar eilandje
terwijl ze er zelf niet is haha
dit verhaal heeft dyon geschreven !!!
marvin is zijn superheld : )
dit kreeg ik in de brievenbus !!!
zoooooo lief !!!
inmiddels weet ik dat ik het van harry heb gekregen
echt zoooooooooo leuk !!!
mijn nieuwe verslaving
... mug cakes ...
alleen maak ik er zelf een lava cake van
dan duw je witte chocolade naar de bodem
wat dan lekker smelt
hier is een voor-foto
vergeten een na-foto te maken
 (het is ook zo lekker)
(dan vergeet je alles)
macarons gehaald !!!!!!
(en voor jordi spekkoek!)
(maar daar is geen foto van....)
mamski bracht twee mangos mee
lekker hoor
deze mug cake is nu favoriet !!!
hier zie je de benodigheden
mocht je het nu ook willen
(de chocolademunten zijn niet meer te koop he)
M J A M M I E ! ! !
foto van droppie
zie die glimoogjes
het is helemaal blauw
ik ging gewoon in de kleermakerszit zitten
zoals anders...
en toen boog mijn kleine teen om
en ik hoorde het kraken : O
mug cake all day every day
poesje wil ook
mijn lunch
jordis favoriete schoensel hehe
dit is een oude foto dacht ik ???
mam en de kids bij de busstop

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN JANUARI ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

ik ontwierp deze geweldige muts
alleen zelda fans weten waarvan dit is
ook een trui gemaakt
nog effe de achterkant van die muts
ik vind pixelart zooooooo leuk
ik maakte deze pussycat
voor een mutsje : D
ik doe een bloemen giveaway elk weekend op twitter !!!
en als er iemand verhuisd zet ik dat ook op twitter
zodat mensen hem kunnen overnemen
deze muis was zo weg haha
gave outfit toch?
en ja .... dit is eigenlijk een visserspak....
(maar nu wil ik alle kleuren)
de nieuwe carnaval outfits zijn ook geweldig
maar ... ik heb nog niemand anders gezien die dit pak ook echt draagt
heb ik een afwijkende smaak.....
deze carnavals-wagen was een tijdje mijn favoriete item
nu eindelijk gekregen door een wedstrijd op twitter !!!
en nu zijn dit mijn meest gewilde items....
je kan hier spullen indoen en in de linker kan je gamegeld stoppen
en dan weggeven.... zo leuk !!!
deze ook al gewonnen yaaaaaaay
ze zijn zo mooi  111

!!! oke doei !!!


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JANUARI DAN ???

NOU dit dus:
dat was in mijn bak-fase
hier de appelbollen die ik al tig keer gemaakt hebt
het resultaat
het bakproces
lalalalala we vullen de appeltjes
klaar !!!
mjammie
ik zou dit zo weer eten 
(niet maken hahaha)
(ik zou nu eerder appelflappen maken denk ik!!!)
slome katze
maar wel mooie katze
hips dont lie
wat een dotje <3
ik denk dat ik hier wel een ring van wilde ???
een afgesabbelde snoepje?
ik zou het niet doen
dat is maar een kwartiertje mooi
OMG ik wil dit weer eten
poes onder de tafel
poes op de bank



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡