woensdag 30 november 2022

MY LIFE IN PICS NOVEMBER




het is tijd voor de footoos van ...

!!! NOVEMBER !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

ik ben weer naar de schilderles geweest
dit was een vrije opdracht
dit is de tweede les van de vrije opdracht
opeens was daar een bloem
thuis heeft ook pebbles de banaan ontdekt
een lift-selfie kan niet ontbreken in mijn blogpost
een dag later zat pebbles weer op de banaan !!!
misschien omdat die ander op de banaan is uitgekeken
want zij zit veel liever bij jordi natuurlijk
avocado op een cracker is heerlijk hoor
deze had ik van mamski gehad - die gingen in 1 keer op natuurlijk
derde les van de vrije opdracht en hij is af hoor
voor jordi zijn verjaardag kocht ik een foute kersttrui
dus ben ook voor mezelf maar even eentje gaan halen
vrijdag avond is patat avond !!!
jordi was jarig en dit waren mijn kados !!!
de poes heb ik niet ingepakt want dat vond ik zielig haha
voor mijzelf ook een kadootje - nieuwe drop voor in de drop-pot !!!
savonds maakte ik sushi - hier zie je hoe ik dat maak
rijst en wasabi mayo en daarover wat komkommer ...
daarover wat biefstukworst
taadaaaaaa - jordi blij
ik had ook sushi met omelet en met tonijnsalade
van mamski kreeg ik marsepein-fruit
toch nog wat vitamines gehad deze maand
ondertussen op mijn werk
rara welk toetsenbord is het oudste 
aan een nieuw schilderij begonnen met de acryl cursus !!!
de poezen helemaal blij met hun kitten voer
ze denken dat het snoepjes zijn
lekker goedkoop kattensnoep
reken het maar uit
waar zijn we nu weer
sushi in een kerk ???
dat is blue sakura - voor jordi zijn verjaardag !!!
en jordi heeft voor mij dit ontbijt gemaakt op een zondag - lief !!!
deel twee van het schilderij
ik ben vergeten een foto te maken van de derde versie maar dat komt wel in januari want we hebben even een maandje vakantie van de schilderles en deze is nog niet af hoor


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN NOVEMBER DAN ???

NOU dit dus:

10 jaar geleden leefde deze lieve poezenbeest nog
!!! stormpie !!!
daar is hij wel
10 jaar geleden begon ik aan dit schilderij
!!! die maakte ik voor thijs !!! 
nog een keer naar die zwarte rover om brokjes te brengen
thuis even spruitjes klaarmaken en een glaasje rode wijn drinken
even grabbelen in de kralenbak
wat ga je maken dan
aha iets met een regenboog design
heel leuk
ik zie dat je erg je best hebt gedaan
prachtig 
(maar echt - ik heb deze dus wel vaak gedragen hoor)
(in tegenstelling tot alle andere prularia die uit mijn knutselhok is gekomen)
ook eentje in het zwart heel leuk allemaal
en ondertussen at ik taai taai
en ik hou niet eens van taai taai
(10 jaar geleden toch ook niet - of was er niets anders in huis ofzo)
weer bezig met het schilderij 
wat doe je nou - zou je dat wel doen
gelukkig had ik nog meer kleuren dan dat rare bruin
het is maar een onderlaag gelukkig
dat wordt al beter
jaja heel goed
steeds een stapje verder ik heb alles gefilmd
ik hou nog steeds van glitterdingen dat zal nooit veranderen
en deze heb ik nu ook in huis
dat blijft gewoon heel lekker
en weer verder
en het is af lalalalalala


OKIDOKI
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:


ik gebruikte het schilderij van de schildercursus als uitgangspunt


de lijntekening maakte ik zo





tijd om de hele handel in te kleuren


en dan heb je een illustratie !!!


TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡