zaterdag 31 december 2022

MY LIFE IN PICS DECEMBER

 


het is tijd voor de footoos van ...

!!! DECEMBER !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

we waren in de buurt dus we gingen even bij tante annie langs
we waren in de buurt dus we gingen even naar china palace haha
jordi en de sushi
de mooiste sushi
ze hadden ook een gestoomd puddingbroodje en die is nu mijn favoriet
proost
de belichting was niet helemaal in orde
maar het toetje was meer dan in orde !!!
ja lekker doe maar een aarbeien sorbet
zelf een 2e postzegel getekend haha en geen boete gehad
leen stuurde dit op foute kerst trui dag
en ik stuurde dit terug !!!
kerstshoppen bij intratuin en ikea
met harry want dat is traditie !!!
even op de foto met de rendieren natuurlijk
het sneeuwdorp bij intratuin was weer indrukwekkend
harry keek zijn ogen uit
thuis was er een kerstoptocht voor onze deur ???
een optocht van versierde tractors !!!
op het werk ook alles in de kerstsfeer
op de foto met de kerstboom van de afdeling
opeens had ik een bounty verslaving
laatste schilderles van het jaar nog even op de foto gezet !!!
ONEE ik heb corona :(
kerst met zijn 2tjes en uitzieken dan maar
mariah carey was er wel bij
op het werk kreeg ik ineens zin aan een broodje kroket
febo is onze buurman dus in de pauze heb ik er eentje gescoord hoor hehe
ander poesje komt het hoekje om ???
ander poesje zit op de kast ???
die heb ik uit de doos kattengrind geknipt haha
lift selfie zoals elke maand
onze oud&nieuw gebakjes
jordi maakt de hapjes voor ons oud&nieuw avondje
lekker bezig
yummy we hadden nog wel meer hoor lol
!!! PROOST !!!
lekker aan de smirnoff ice
en jordi maakt nog meer hapjes yayyyyyyy


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN DECEMBER DAN ???

NOU dit dus:

een stukje taart eten ??? 
scroll maar eens naar beneden dan zie je waar deze taart voor was
maar eerst aardappels van marsepijn en chocolademunten
dag sinterklaasje
10 jaar geleden deed ik nog weleens een masker op
nu nooit meer want ik hou er niet meer van !!!
dyon heeft een nieuw speeltje
hij is er maar druk mee
daar zijn de poezen !!!
daar is zoe 
en natuurlijk ziggy aka poeseke
yummy die verkochten ze op het station weet ik nog lekker
chocolademelk met marshmallows en bonbonnetjes wat een goed idee
hee ik dacht dat dat schilderij vorige maand al af was ???
een foto van mijn balkondeur - en waarom is dat
misschien hierom
een vreemd natuurverschijnsel gespot in de lucht
en daar is de taart wel !!! dyon is 1 jaar : D
gefeliciteerd dyon
lekker kleien met je gebakje lol


OKIDOKI
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:
kijk hier zie je het lijnenspel


en een filmpje van hoe het lijnenspel is ontstaan

na een beetje kleuren op mijn ipad kreeg ik dit
een kerstkaart is het geworden
ook een versie met happy new year gemaakt voor de blog natuurlijk


ook daar is een film van 

hier nog even de kerstkaart van vorig jaar
en die van het jaar ervoor :)


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡