dinsdag 31 januari 2023

MY LIFE IN PICS JANUARI





 het is tijd voor de footoos van ...

!!! JANUARI !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

een dagje winkelen met jordi
HEE normaal ben ik het die te veel koopt bij de ANWB 
maar deze keer heeft jordi twee (!) paar schoenen gehaald !!!
gelukkig had ik ook iets leuks gevonden
nieuwe oorbellen : D
en deze thee - lekkahhh - ik hou van thee : P
smorgens twee appels als ontbijt want dan heb ik vast mijn fruit gehad
ik help poesje met pootje wassen haha
jordi had een fruitbroodje gehaald zoooo lekker !!!
mijn collega had het over nuts en toen kreeg ik er zo zin in 
toen had ik het gehaald natuurlijk
nee hoor dit is niet tegen de kou !!! 
het is omdat de hele kamer stinkt naar het katten voeder !!!
dus volgende keer geef ik dit aan de poesi-cats als jordi op zn werk is
het is weer ochtend ... tijd voor mijn appels
ik had nieuwe bordjes gekocht
die zag ik bij een knakenshop en was gelijk verliefd !!!
zoooooooo mooi dat rode doorzichtige plastick kwijl kwijl
lekker tekenen en poesje zit er vaak bij kijken wat ik allemaal maak
deze heb ik nog niet af maar niemand van de schilderclub wilde hiermee verder dus...
...dus ben ik ook maar met een nieuwe schilderij begonnen
een vrije opdracht deze keer
(kan je al zien wat dit wordt dan)
en weer verder met tekenen thuis
dit lepeltje heb ik nieuw - speciaal gekocht voor mijn werk
want ik vind het zoooooo mooi met dat sterretje eraan
kijk de poes van harry - hij is verbaasd dat ik een foto neem ofzo ???
tante annie salade gehad bij harry !!! !!! !!!
want we gingen gourmetten YAYYY
en natuurlijk vianetta als toetje !!!
dat doen veel mensen na het gourmetten - wist je dat
meestal vaste prik met kerst bij velen (gourmetten + vianetta)
oh ja lekker met slagroom
actie foto van harry met de slagroom spuit
zo zag het er bij jordi uit - hij gaat eerst alles in stukken hakken voor hij begint met eten 
thuis had ik dit kaneel broodje als lunch
zooooo lekker
dinsdagavond schilderavond
woensdag weer verder op de ipad
dit heb ik van mamski gehad !!!
een handdoekje voor op de wc !!!
dat meiske wilt ook wel een gehaktbal
ik sta in de keuken van ...
van tante annie !!! want christian is jarig 
in het weekend - we hadden zin in visburgers
kaartje van mamski gehad met een regenboog poes : D
appels in the morning ...
en ik had toen mijn kersttrui aan haha
kijk dit is bijna af !!! eerst nog een groepsopdracht en daarna ga ik deze wel afmaken hoor
was bijna vergeten de liftselfie te maken op mn werk maar hier is hij dan
wij hebben één kookboek waar jordi heel vaak iets uit maakt
en dan eet ik het op want dan doe ik ook nog wat
het is een pasta kookboek en alles daaruit is LEKKER !!!
deze keer maakt jordi pasta met een paprikasaus mmmmm
kijk deze leuke kitkat chocolade
okidoki ik bak wel even een brood (dacht ik)
was niet goed gelukt maar dat zie je niet aan deze foto
gelukkig geen buikpijn gehad hiervan hahahaha
ik zal de vogels ook even vragen of het goed gevallen is bij hun tere maagjes : P
deze keer nam ik ook een kiwi bij de appel want die kiwi was zacht dus die ging ik maar even opmaken en daarna nieuwe kopen voor jordi en ik had heel veel bananen dus dat ook maar erbij dan okee wel heel gezond allemaal
lalalalalala ik hou zou van procreate op mijn ipad en lekker tekenen



OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JANUARI DAN ???

NOU dit dus:

waaaaaw wat is dit ik kan me dit niet meer herinneren
geen idee waarom ik dit maakte maar ik vind het MOOI
kijk dan wat een gefröbel maar wel heel mooi
tien jaar geleden verfde ik mijn haar ook bruin alleen sloeg ik de wenkbrauwen over ???
deze verf haalde ik bij action - dat weet ik nog wel 
jeetje mineetje waar ben ik - ik kan dit niet terughalen uit mijn herinnerinks
en dit ... is dat één van mamski haar poesekes ???
hij staat voor het raam met een kadootje voor de baas hahahahahah
nee niet hahahaha - ik vind het zielig - snif
dit weet ik nog wel - honderd duizend boeken van mam op marktplaats zetten
was ik 10 jaar geleden ook al bezig met dat boek :0
schiet eens op ermee haha hoeveel uren zitten er al in ...
mooie geborduurde bloem !!! mooi gedaan mamski !!!!!!!!!!!!
nepvlees met groenten en ik weet het nog - dit is heel lekker : )
wat een rommelige sieraden verzameling
tegenwoordig heb ik het veel beter voor mekaar haha
ik etaleer die zooi niet meer
ik heb nu alles in bakjes - lekker opgeruimd
ojaaaaaa dat deed ik altijd
dat pakte ik de HELE verzameling foundations en concealers
dan ging ik alles op mijn arm smeren om met elkaar te vergelijken 
om uiteindelijk de aller lichtste kleur te gebruiken : /



OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

als voorbeeld gebruikte ik deze kaart van mamski
want ik wilde een eigen versie ervan maken : )


hier een filmpje - een timelapse-replay van hoe ik het maakte in procreate


en toen kwam dit eruit
lalala heel leuk hum


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡