vrijdag 31 maart 2023

MY LIFE IN PICS MAART

 





 het is tijd voor de footoos van ...

!!! MAART !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

shoppen met leen - eh volgens mij was ik toe aan een bak koffie
... en een cocos macroon
altijd zo lekker - die van de hema !!!
er is weer een schilderij af !!!
dit is het 2 minuten stukje dat ik altijd moet lopen van het station naar mijn werk - mijn werk is dat witte gebouw
even harry foppen dat ik heeeeeel goed kan koken haha
deze ovenschoteltjes van jumpo zijn superlekker dus ik propte er 4 van in een ovenschaal
daarna maakte ik helemaal zelf een toetje 
een toetje met allemaal laagjes
en omdat het pasen was een dikke choco bonbon haas erop
het drietal vond het geslaagd
nog even een foto van de laagjes
koekkruimels / vanille ijs / aardbeien / slagroom / dikke choco haas bonbon
over hazen gesproken
deze maakte mamski voor mij - zooooooo mooi
omdat ik van regenbogen houw
(dat was al zo voor het LHBTI-tijdperk hoor)
jaja wij hebben ook wel gestemd
al was het alleen al om mijn mooie paspoort hoes te showen
jordi is bang van een vieze adem
misschien omdat ik zo vaak mee rij ???
daar is hij wel - mister ijsberg-breath
deze lieve poesje kom ik vaak tegen als ik terug loop van de bus
en ik aai hem ALTIJD
want hij zit onder de korstjes en plekjes 
maar dat maakt mij niet uit
ik hou van alle poezen ja
IK WAS JARIG !!!
MIJN KADOS VAN JORDI !!!
en hier wacht ik op de visite - de koffie staat klaar
en de dag erna was ik ECHT jarig en aten we pizza
en nog een dag later ging ik schilderen
en na het schilderen zag het er zo uit !!!
van mijn werkgever kreeg ik brownies in de brievenbus !!!!!!!!
thijs was ook jarig deze maand
toen hij mijn kaart kreeg stuurde hij dit filmpje - zo leuk !!!
de hele week brownies gegeten ...
tussendoor ook wel wat gezonds gehad hoor
na de verjaardag van thijs gingen we naar de mac en leen en de rest toevallig ook !!!
op een dag had ik zin aan custard taartjes met aardbeien en slagroom
dus dat aten we daarna weer een paar dagen
(deze versie ziet er al beter uit haha)
ondertussen tijdens de schildersles
en op een dag had ik de taartjes geperfectioneerd !!!
lekker gamen dacht jordi
...
lekker liggen dachten de poezen
op mijn werk at ik nog een stuk left-over chocoletter
(hij is nu nog steeds niet op - ben al drie maanden bezig !!!)
(dat noemen ze portie-controle)


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN MAART DAN ???

NOU dit dus:

heb mezelf nog nooit zo blij met een pizza gezien
onze aankopen - leen en ik waren een weekendje weg !!!
snoepjes uitstallen op het bed
en dan fotos maken met onze nieuwe nokias
toen kwamen de hamkas op tafel
euh *op bed
toen kwamen de hamkas ....
hallo hamkarin en hamkatarina - omg
lekker bekkie hoor
niet normaal
was net op zoek naar een nieuwe profielfoto
ah nee toch maar niet deze is tien jaar oud
toen kwam de make up tas op tafel ...
sminken maar
deze is nog wel oke 
what happens in the hotelroom stays in de hotelroom
behalve als je een blog erover maakt 10 jaar later !!!
10 jaar geleden was dyon nog echt een hummeltje
met mamski in het park in meppel
lekker wandelen
ondertussen in de hanekamp
wat een ordinaire poesi he miekie ???
eh ziggy nee ehm poeseke
twee poezen en een waterkoker
twee poesen op een love seat
geitekaas met honing - vind ik nog steeds heel lekker
een mannen tshirt omgebouwd en daarna nooit meer gedragen ...
dat weet ik nog wel - ik was jarig en dit kocht ik voor mezelf
(ik heb alles nog !!! behalve de make up natuurlijk)
OPPASSEN BIJ STORMPIE !!!
deze foto gebruikte ik voor een verjaardagskaart voor storm
hier een linkje - KLIK DAN
dus dit smeerde ik altijd op mijn gezicht elke dag?
10 jaar later nog NET zoveel haha
die kat is RAAR
allebei wel heel lief
het rode drankje !!!
stond altijd klaar als ik kwam catsitten bij harry
selfie met de poesicat
tien jaar geleden van thijs OOK al jarig
!!! zo leuk dat ze het schilderij voor thijs op de taart hadden gezet !!!


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

hier de illustratie en dat is natuurlijk dat taartje waarvan ik er zoveel op heb deze maand - verder was ik jarig en mijn sterrenbeeld is vissen - dusse ja daarom twee vissen - wel een beetje vergezocht maar je moet toch weer wat bedenken elke maand 
hier de tekening voor ik het ging inkleuren
hier zie je hoe ik dat heb gemaakt
en hier zie je hoe ik dat heb ingekleurd - bedankt voor uw aandacht lol


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡