zondag 30 april 2023

MY LIFE IN PICS APRIL

 





 het is tijd voor de footoos van ...

!!! APRIL !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

ra ra waar ben ik
waar ben ik dan - waar sta ik buiten te stomen bij een beeld van een leeuw dan
bij wokstadion ben ik !!!
met jordi en cristian en mike !!!
de creme brulee is daar zoooo lekker
thuis weer verder snacken haha 
we hadden nog custard en slagroom over maar geen aardbeien
maar met banaan was het net zo lekker hoor !!!
druk bezig geweest met dit schilderij van poeseke
op mijn werk ben ik de vuilnis vrouw ....
altijd slepen met containers
deze heb ik groot ingeslagen - dit zijn de lekkerste paaseitjes :)
OMG jordi laat zijn snor staan :0
oh ali ... wat moet ik zonder jou ...
dit is wel het allermooiste wat ik ooit van ali heb gehad
een heeeeeeeel lekker taartje gehad !!!
bij joke en papa !!!
leen en ik hebben alweer geshopt
we gingen in het groen deze keer
een hartje op de grond in de zelfde kleur groen ?!?!?
en dit wordt een beetje traditie - cocosmacroon van de hema - zoooooooo lekker !!!
dit is nog steeds mijn ontbijt op het werk
(dat bakje ??? is gewoon peper en zout)
mijn avondeten thuis - ik ga weer uit die leuke frietbakjes eten voorlopig
oh ali ... wat doe je nu
!!! mij deze potloden verkopen !!! 
dit is zoooooo mooooooi
en bij het slijpen vallen er regenbogen van dit potlood af :0
oh hij is bijna klaar ???
(dit was voor de laatste schilderles)
(dit is na de laatste schilderles)
hij is klaar !!!
(niets meer aan doen)
zoals altijd zit deze weer naast me als ik ga tekenen
nog een hartje maar wel erg klein
even inzoemen - lekker stukje uitgetufte kaugom haha
een regenboog !!!
ben met harry op weg naar marion haar toneelvoorstelling
we deden een gezonde snackavond
ja dat was lekker man
de twee poezen waren jarig en ik weet dat de linker spencer is
zo stom dat ik niet de namen onder de poezen goed heb : /
deze had ik ook bijna fout - eerst schreef ik namelijk ziggy haha
we kwamen lammetjes tegen bij het wandelen
ik vroeg aan jordi - wat zullen we morgen eten dan ???
jordi zei - kijk eens op het krijtbord !!!
ok dus dat word sushi dan maar ... 
haha grapje - superlief jordi !!!
!!! poesje wil ook !!!
oke dit is mijn favoriete magnum nu
deze is met cocos en mango en witte chocolade
jordi heeft iets heel groots gekocht
en de poezen waren daar heel blij mee
leuk nieuw speelhuisje
oranje oorbellen want het is koningsdag
oranje shirt
oranje tompoezen
en ik hoor je denken
!!! POESJE WIL OOK !!!
en ZO eet ik mijn tompoes lalala
eerst de room en dan de rest
jaaaaaaaa daar zitten we dan
we hebben er zin in
jordi kan haast niet kiezen uit zoveel lekkere dingen
nog een keer sushi natuurlijk !!!
en ik heb echt duizend van die uienringen op haha
dat zat in die doos dus - lijkt niet zo groot op de foto
maar met mijn grote hoofd ernaast wel !!!


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN APRIL DAN ???

NOU dit dus:

oja deze kettingen heb ik nog steeds !!!
wow - sneeuw tien jaar geleden - in april ???
nou ja leuk hoor - sneeuw in de hanekamp (hanekamp!)
daar heb je thijs !!!
en sophie
we zijn bij pap en joke !!!
ik at drop en keek new girl - vind ik nog steeds een heel leuke serie
en daarna op weg met donuts in mijn fietsmand
bij leen aangekomen eerst de nagels verfen haha
thuis er weer afgehaald en tipex erop - heel goed idee
leuke halsband - euhhhhh
ovenschoteltje voor mezelf gemaakt
en tien jaar geleden begon ik met de avocados als ontbijt ???
tien jaar geleden zat poeseke / ziggy in dit mandje
is dat niet toevallig
dit is het mandje van het schilderij van de schilderclub !!!
en dit is de foto !!!
dit is bij janjaap - ik zie het aan de kopjes - ik zie het aan de onderzetters - aan de suikerpot
!!! paulien was jarig !!!
thuis weer verder met mijn serie en ... zuurstokken deze keer hm
poes en zijn speeltje die hij nooit heeft aangeraakt
(niet dat ik me kan herinneren in ieder geval...)
mooie pleister
een plan voor een armband - en zie ik daar sultana ???
dat eet ik echt nooit meer ...
ja mooi - leuke ring ahum
oeh lekkere koekjes voor koningsdag?
eh koninginnedag? 
(geen idee wat het was tien jaar geleden?)
(koninginnedag denk ik he?)
dit was voor het glazuur erop ging
!!! en zie hier de twee bakkers !!!
goed gedaan : D



OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

dus ik had geen idee wat ik zou tekenen
maar in ieder geval wel die poezentaartje uit de twee kaarten voor de jarige spike, spencer en poeseke
dus mijn vorige tekening hergebruikt haha
hier de lijnversie van de tekening

en hier hoe ik dat heb gemaakt !!!

en hier hoe ik het heb ingekleurd


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡