woensdag 31 mei 2023

MY LIFE IN PICS MEI

 




 het is tijd voor de footoos van ...

!!! MEI !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

mijn ontbijt begin van de maand
en mijn lunch 
(pita kaas en jam eet ik al bijna 30 jaar !!!)
!!! en mijn avondeten !!!
dit is een poke-bowl yummy
(poesje wil ook)
en als late night snack ... loempiaatjes van mijn vader :-D
ik heb poeseke geschilderd voor mamski haar verjaardag
daar heb je de echte poeseke
mini chips-zakjes want ... portie controle
de bedoeling is dan geloof ik dat je er maar 1 van neemt haha
in de dierentuin !!! kijk die cavia lief zitten
en deze panter - LIEF !!!
ik ook panter
olifant was ook van de partij
ik presenteer u wat vissen uit het aquarium
een grote harlekijnvis - of was het een clownsvis?
zeeduivel? gestreepte waaierzebra? wat is dit voor vis??????
kijk eens wat een leuke ijsjes wij hebben
helemaal blij met onze rozenijsjes (smaakte gewoon naar aardbei hoor)
hallootjes
jordi nam een hotdog
even een pauze
kijk - in de boom ligt een grote gespikkelde groenereussaurus ofzoiets
filmpje van mij op de loopbrug
even een aandenken naar huis gemaild via de grote mailbox foto booth
het was tijd voor een terrasje
de eerste zomerdag ???
snackjes erbij
gelijk ook maar avondeten besteld (nog meer snackjes)
toetje kan ook niet ontbreken natuurlijk
uit eten voor mamski haar verjaardag !!!
dit was de ochtend ervoor - toen had ik ook al pannekoeken op haha
met blauwe bessen en poedersuiker !!!
dit is na het pannekoeken eten met mamski - we dronken nog een koffietje
stroopwafel cappuchinooooooo
de was van jordi - appeltaartcappuchinoooo
deze was van janjaap ... biercapuchinooooo haha
nou nou zo kan die wel weer
oh het is niet wat het lijkt
filmpje van mamski haar etentje !!!
er is ook een foto van
op een vrijdag kreeg ik het bericht op mijn werk dat de BBQ al aan stond
en dit is het resultaat !!!
ja lekker - je weet waar mijn bordje staat he
ik dronk er een appelboefje bij haha
mijn favorieten - courgette en paprika (met sate natuurlijk)
we gingen naar pappa en joke en hebben meegeholpen aan deze puzzel !!!
mijn ontbijtje - heel gezond
en mijn lunch (havermout met banaan en stoofpeertjes !!!)
met mam en leen bij hema
croque monsieur - de lekkerste tosti ooit bedacht door mensen
mam zocht nieuwe manolos haha
deze maar doen dan ???
geen apple bandit - maar minstens zo lekker 
te koop bij big bazar in meppel 
(helaas niet gevonden in lelystad)
als afsluiter iets wat ik bijna elke dag wel eet
peanutbutter jelly sandwich 
mijn favoriet
helemaal nu ik de jam zelf maak
(zonder stukjes)
lekkahhhhhhhhhhhhh : - D


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN MEI DAN ???

NOU dit dus:

10 jaar geleden bakte ik zeg maar echt heel veel
hier maak ik een boterkoek
en die geweldige pen HEB IK NOG STEEDS !!!
die gebruik ik op het werk en ik ben er nog steeds weg van
de boterkoek is af !!! smullen maar
de boterkoek is nog niet afgekoeld en dan ga ik alweer bakken ???
deze hobbie heeft de tien jaar niet overleeft
wat ga je maken dan
... euh ... 
WAT GA JE MAKEN DAN
AHA rocky road cake !!!
lekker al zou ik het niet zo gauw weer maken
dit kan je gewoon in de winkel kopen
veel makkelijker en sneller haha
ik at gelukkig ook nog wel eens iets gezonds
al is alleen twee eitjes een een bakkie thee wel heel karig ???
proost zegt lena als ze mijn ijsje aantikt
dyon wil ook !!!
oke
freaky ziggy achter het gordijn
ja - nu weet ik het zeker - die is echt gestoord
mooie ring (heb hem nog steeds)
deze ook - al draag ik dat niet meer natuurlijk ahum
omg mijn nightrider horloge !!! die heb ik niet meer helaas ...
wie is dat
poeseke 5.0 is dat
en dyon
oke ik heb een paar leuke fotos van dyon
deze
en deze met de poeseke
en deze
en nog eentje dan - zo leuk
mijn eigen poes haha
mmm lekker maar is de rocky road cake al op ofzo
waar is de boterkoek
jeetje wat een tierenlantijnen
maar wel een mooie telefoonhoes - ik zou hem zo weer kopen 


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

deze illustratie is ontstaan na het bezoeken van de dierentuin
want ik had een jasje in hetzelfde printje als de luipaard aanhad
kijk deze luipaard
en dit jasje
hier zie je het lijnwerk
en hier hoe ik het heb getekend - een timelapsevideo
en nog een timelapse - maar dan hoe ik het plaatje heb ingekleurd


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡