zondag 31 maart 2024

MY LIFE IN PICS MAART

 

het is tijd voor de footoos van ...

!!! MAART !!!

...maar...
??? wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...

!!! kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt !!!

droppi zat in haar torentje
had mijn oude poesi album weer tevoorschijn gehaald
het begint heel erg leuk met een berichtje van mam
en het eindigt met ... euh DIT van leen haha
en dit ... eh leen ???
pim pam pop
lekker krassen in het album LOL
en wie wat bewaard heeft wat
want ik heb nog genoeg appelbollen van de laatste oud en nieuw 
heb echt iets met doorzichtige dingen - dus ik maakte deze ketting
YAY ik heb alle letters voor het mooie woord SLAAFJE
oke jammer hoor - kan ik nergens kwijt
dus ik heb een A over nu ...
daar is hij weer - weet je nog (link)
deze drop is echt mijn favoriet - te koop bij de aldi
mooie bloemen in meppel
pebbles had een paar dagen niet of nauwelijks gegeten
en eindelijk at ze weer - we waren zo blij
en mamski stuurde deze kaart
tony van pap gehad - want hij had heeeeeel veel repen gehad van de postcodeloterij
!!! jordi had roti gemaakt !!!
op het werk gelijk aan mijn collegas laten zien en ze vonden het heel goed gelukt
zij komen van curaƧao en suriname dus weten hoe je het hoort te maken
deze was dus niet van de albert heyn haha
dit schilderijtje is af !!!
op het werk een pak aardbeien gekocht
ze waren echt heel groot
en bij de schildercursus ging ik toevallig ook aardbeien schilderen
met leen naar de mac - ik had sausbakjes meegenomen !!!
stomme mac om de sausbakjes te vervangen voor sauszakjes
is toch allemaal plastic of niet
daarna een theetje en een zwollenaartje bij die tent op de hoek van de kunstacademie
ik vond een zeldzaam muntje in de trein
dit is de voorkant - een echte schatkist hiero in mijn handje
paashazen van lena gehad !!! jordi is blij als een ei
haha zo stom als ze titels van films in het nederlands neerzetten
wij aten dim sum LEKKER
#poesje wil ook
jordi stuurde deze film
lekker een fazant laten schrikken als hij ligt te slapen haha
gekregen van mijn werkgever door de brievenbus
voor mijn verjaardag !!!
kreeg ook deze vlaggetjes erbij
ik vierde het niet maar had wel even wat cronaantjes gehaald
en ik kreeg dit van jordi !!!
en dit van mamski !!!
en dit van leentski !!!
en dit van harriski !!!
en dit van ome aliski !!!
oh... het was shein en ik had het zelf gekocht lol
savonds lekker uit eten 
EN ZE HADDEN MIJN FAVORIETE DRANKJE !!!
lekker toetje - aardbeien met slagroom is de best
janjaap vroeg of ik hem kon photoshoppen 
en dan dat hij zichzelf een hi-five geeft
hij vroeg of ik op de achtergrond een ijffeltoren kon zetten
ZO TOEVALLIG want ik zag een ijffeltoren in het restaurant toen hij dat vroeg !!!
!!! gelukt !!!
jordi aan het gamen en poesje wil ook
krijg ik nou bier van janjaap en de rest (voor mijn verjaardag)
neeeeeee er zit snoep onder verstopt hoor
thuis gelijk begonnen met eten natuurlijk
deze zijn zo lekkerrrrrrr
bezig met citroenen tijdens de schildercursus
oke ... dit is een project
want ik wilde DIT maken want deze ring wil ik al heeeeeeel lang....
!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAILED IT !!!!!!!!!!!!!!!!
twee dagen later werd het er niet beter op
wat een troep - het ging met schotel en al de bak in .....
okidoki het schilderijtje is af !!!
het is tijd om deze beer weg te werken
(eigenlijk zonde want hij is zo mooi)
de poes denkt - wat gebeurd er allemaal
jordi heeft een paasontbijt gemaakt - lekker dat het was !!!
na het uitbuiken gingen we wandelen en toen zag ik deze vlinder
het lukte mij een foto van dichtbij te maken !!!
goed bezig zegt janjaap en janjoop vind het ook heel leuk


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN MAART DAN ???

NOU dit dus:

tekening gemaakt
dyon lekker slapen
volgends mij zitten we in de trein
WAT LIEF
dit is op mijn werk bij de ABN amro toren - ik had deze uggs gevonden op de vuilnisbult
van afdeling schade vergoedingen - WELKE SCHADE IK ZIE NIKS 
ik nam ze mee voor mam en die was er heel blij mee
(precies haar maat !!!)
en 10 jaar later draagt zij ze nog steeds !!!
welke schade ??? even een doekje erover en ze waren als nieuw
helemaal blij in de trein om die uggs
ONEE het is hierom - weetje nog - we gingen toch naar de jersey boys haha
in de zaal bij de boys
bezig met een schilderij
de poezen liggen bij elkaar !!!
deze foto - een beetje ordi misschien ???
tien jaar geleden was roken nog heel gewoon
mijn verjaardagskadootjes (die ik aan mezelf gaf haha)
deze ketting !!! later gaf ik deze weg 
(aan sophie - die houd ook zo van bling bling)
en deze ketting is wel heel erg ultra bling bling
ik denk dat dit voor marvin en dyon is ???
kijk ik heb het gerepareerd
leuke foto met de poes
nog een van de poes
en nog een van mij met mijn nieuwe shirt
een rare selfie moet toch kunnen
deze kreeg ik van mijn werk - een duizend kleuren lamp
dyon vind het ook leuk !!!
ik heb de lamp nog steeds !!!
noodles en beschuiten met kaas (lekker hoor)
ik herken dit - het is bij janjaap achter het huis !!!
nog een selfie
OKE BAH maar dat at ik dus tien jaar geleden
(rozijntjes - waarom dat eten als er drop bestaat)
oke je moet weten
ik had ontdekt dat het een van de weinige tussendoortjes is die WEL goed is voor je tanden
zo lekker slapen als poezen slapen
dat krijgen de mensen nooit voor elkaar
tien jaar geleden maakte ik een schilderij voor een pasgeboren baby
hier een beginnetje
en hier al wat verder
mamski en marvin
nog een want dat is toch leuk
en hier dyon er ook bij
marvin wacht op zijn taxi haha leuk shirt
nog een foto leuk he leuk he leuk he
en leen komt er ook bij lalala
oke ik zelf ook even op de foto erbij
mijn geĆÆmproviseerde badkamer op de linnenweverstraat
en tot slot een foto van deze twee poezenbeesten bij elkaar
want ik weet het nog
kwam niet zo vaak voor hoor

OKIDOKI MARIJKE
WAT HEB JE DEZE MAAND
ONDER DE MISCROSCOOP BEKEKEN DAN 
??? ??? ???

OKEE DIT DUS

oude potjes met oud slootwater etc
daar was niets te zien want alles was dus al dood
maar zie je die fles met wat paars erin
dat was een sapje die ik net had weggetikt
daar gaat misschien wel iets in groeien om te bekijken binnenkort
dus ik ben de tuin ingegaan en zag dit plastic emmertje met groene drek
kijk groene drek
je hebt maar heel weinig nodig ervan
en dit zit er in een drupje drek
algjes en groene bolletjes die rond zwemmen lol
en kijk
hier een wat grotere
lijkt wel een klein stofzuigertje
toen ik alles had opgeruimd sneed ik in mijn vinger
gauw weer de micropscoop erbij gepakt natuurlijk
hier zie je mijn bloed onder de microscoop
dat vieze dingetje
lijkt wel een worpje
maar is denk ik gewoon een huidschilfertje hoor
(hoop ik)


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
BOVENAAN DE BLADZIJDE
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

wij hebben het over deze illustratie
ik kwam op het idee door deze foto van 10 jaar geleden weet je nog?
dit is de lijntekening
zo is de lijntekening gemaakt
en zo is het ingekleurd !!!
!!! en hier nog een keer het eindresultaat !!!


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ź• •į“„• Ź”
ILLUSTRATIES
EN FOTOS
EN TEKSTEN
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡