dinsdag 30 april 2024

MY LIFE IN PICS APRIL


het is tijd voor de footoos van

!!! APRIL !!!

...maar...

??? wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
!!! kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt !!!

pizza met madsauce is best een goede combinatie
pebbles in de grote nieuwe krabpaal
... doet me ergens aan denken ...
OJA NU WEET IK HET WEER
dit is de top 5 van meest voorkomende achternamen in nederland
mijn twee namen komen er beiden in voor haha
okidoki - weer een schilderijtje af 
op visite want jordi zijn mam was jarig
dat was erg gezellig !!!
op mijn werk hing een schilderij die ik wel mooi vond
niet perse om de voorstelling maar eerder om de techniek
jordi wacht met smart op de patatten die zo direct geserveerd worden
trijki wacht met smart op de hamburgers die zo direct worden gesmeerd
het is bijna zover
paar dagen later maakte ik voor ieder twee visjes klaar
voor wat hoort wat
OK er is iemand 80 jaar geworden !!!
we gingen het met zijn allen vieren natuurlijk
oh wacht ff want anita hoort er ook bij natuurlijk !!!
de jarige jop
te druk met eten om mooi op de foto te komen
kijk een broer en zus !!!
!!! CASH ME OUTSIDE !!!
(zou ik de enige zijn die deze snapt)
als zij er zo lief uitziet maak ik altijd gauw een foto
begonnen met een nieuw schilderij natuurlijk
ik had die dag 2 kilo chai tea en anderhalf kilo cocos matcha tea gekocht 
!!! VERSLAAFD !!!
het leek zo mooi want 24 april wilden harry en ik eigenlijk naar slagharen
(en het werd ikea uiteindelijk want buineradar heeft gelogen tegen ons)
jordi met zijn nieuwe vriendje op het werk
hij was bij hem in de auto gesprongen haha
wat is dit
dat is een vlinder
dat WAS een vlinder want nu is hij weg
(gespot bij pap en jook achter het huis)
(gehakkelde aurela - zo even uit mijn hoofd lol)
deze keer geen liftselfie op het werk
deze keer een liftselfie bij mamski op de flat !!!
best koud voor een festival
de biefstukpuntjes smaken er niet minder om
dat is wat jordi tegen mij heeft gezegd
verder met schilderen
jordi wilde niet in zijn blote bips naar beneden dus deed hij mijn barbieroze badjas aan hahahahahah
volgends mij is iemand heel blij om mij te zien
of zou hij blij zijn om DIT te zien
thuis had ik ook nog wat lekkers
en op koningsdag ook !!!!
oke ja yummy
deze is echt zo leuk - bijna gekocht
dacht misschien een leuk idee voor de schilderles
zo mooi die bloem
ik had oranje oorbels in gedaan natuurlijk
kleuren mooi bij de oranje bloempjes op koningsdag
schilderij is af !!! was gelijk ook de laatste les...
na de zomer weer verder hoop ik (als ik uitgeloot wordt)
die kan zo lekker slapen he
ik ging oppassen en werd opgewacht door deze haarbal
kreeg een grote zak schepsnoep als bedankje van harry 
ECHT ZO LEKKERRRRRR
en die andere poeziecat ging me uitzwaaien

wat gezellig zegt paulien en pauloen vind het ook heel leuk


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN APRIL DAN ???

NOU dit dus:

ook al bezig met schilderen 10 jaar geleden haha
die poes heeft een ass waar je u tegen zegt
maar fotogeniek is hij wel !!!
 ❤ RIP lieve poeseke aka ziggy 
zij is 16 jaar geworden
deze is er ook niet meer trouwens ...
deze ook niet :(
leuke broek - NOT 
(maar ik heb hem nog steeds want het is maar een huisbroek)
gezellig met poeseke verder met het schilderij
daarna ff slapen
op het werk (ja de abn amro toren!!!)
daar had ik alle snoepkransjes op kleur gesorteerd natuurlijk
en de restjes weggespoeld met een cappuccino
euh twee capuchino
OJA ik was echt gek op die night rider horloges
jammer dat het niet in het rood te krijgen was bij miniinthebox
daar is ze weer die lieve poeseke !!!
bezig met een broek repareren en de poes is bezig met snurken
bezig met schilderen en die poesi is nog steeds aan het snurken
deze leuke kakkerlakring heb ik nog steeds
deze niet - maar dat hoef ik niet uit te leggen
en deze is al helemaal monsterlijk !!!
wie loopt daar nu mee
schilderij is af geloof ik
bezig met het kinderboek
OH en 10 jaar later is die eindelijk af PFFFFF
HMMMM deze heb ik nog en als je lang genoeg wacht komt het vanzelf weer in
koekjes bakken en versieren met chocoladehaasjes
hier nog een leuke poeseke foto 
en deze is gewoon grappig :)
kijk die pootjes 
lekkere muffin maar die eend had niet gehoeven
ik maakte dit tekeningetje steeds weer opnieuw om te oefenen met verschillende technieken
!!! dit is een onderdeel van een kraan !!!
HET PAS PRECIES OM MIJN DUIM
(ik kreeg het van EEN collega)
even een leuke foto met de poes
bezig met twee schilderijen tegelijk?
deze is af in ieder geval he
ik vond sponsbob altijd zo leuk 
(eigenlijk nog steeds)
kijk dit filmje van dyon
heeeeeeeel kort maar wel heel leuk
!!! !!! !!! !!! !!!

OKIDOKI MARIJKE
WAT HEB JE DEZE MAAND
ONDER DE MISCROSCOOP BEKEKEN DAN 
??? ??? ???

OKEE NIET ZO VEEL DUS

want ik pakte mijn uien-onderzoek van de biologieles erbij
dat onderzoek is van 30 jaar geleden ofzo 
jeetje ECHT 30 jaar geleden want ik heb het uitgerekend...
oke en in de les heb ik dit dus gezien in de turbo microscoop die ze hadden op die school
want 30 jaar later zag ik alleen maar dit 
DUS ik heb de miscroscoop gelijk uit gezet
(want waar zijn de nerven en de kernen en alle andere details?)

volgende keer alleen nog maar beesjes bekijken onder de miscroscoop dus
de rest is gewoon te saai voor woorden : P


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
BOVENAAN DE BLADZIJDE
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

deze illustratie heb ik het over
en deze is dus van 10 jaar geleden maar dan analoog getekend he
(zeg maar niet dat je die beter vind want dan praten we niet meer)
hier de lijnen versie
en hier de procreate film
!!! en hier nog een keer het eindresultaat !!!


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ê• •á´¥• Ê”
ILLUSTRATIES
EN FOTOS
EN TEKSTEN
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡