woensdag 31 juli 2024

MY LIFE IN PICS JULI




 het is tijd voor de footoos van

!!! JULI !!!

...maar marijke...
??? wat heb je dan gedaan ???

... nou ...
!!! kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt !!!

we beginnen de maand juli met NOG MEER regen
(arme pebbles is weer aan het verzuipen)
elke ochtend zit zij me met deze intense blik aan te staren
nog steeds fan van de glas loempias
nog steeds bezig met het t-shirt 
de volgende stap is de v-hals erin naaien
wish me luck
eindelijk wordt onze douche weer netjes dankzij deze stift van oompje ali
heb ook deze oorbellen van hem gehad
of was het tante shein?
peetoom temu zou het ook geweest kunnen zijn
en alles wat we niet uit china kunnen bestellen via de post
halen we op bij de aziatische buurtsuper haha
zoals deze mooncake LEKKER DAT HET WAS
waarom is dit blaadje rood en de rest sprankelend groen?
ik gooide sprankelend groene blaadjes over de bobotie
in de oven worden die mooi bruin hmm
de mieren vliegen uit !!! het was een gezellige boel in de tuin
KIJK onze trouwdag is 5 jaar geleden !!!
deze stuurde janjaap naar mij !!!
tijd om de vriezer uit te hakken
dat mag ook wel een keer na 5 jaar
over vrieskou gesproken - ik ben in de ijcowinkel
samen met leenepeen - lekkerste ijsje ooit !!!
ben niet helemaal alleen op het werk deze keer - henry is er ook
een lachebekje glas loempia - heeft jordi gemaakt !!!
!!! 5 jaar getrouwd !!!
dat vieren we met fricandellen pizza haha
nee hoor - we gaan lekker een weekendje weg om het te vieren !!!
ok we zijn in scheveningen
laat de pancakes maar komen
dat was niet verkeerd
animal crossing in het zeepaleis !!!
we moesten wel puzzelen om een prijs te krijgen
altijd leuk om vissen en andere zeebeesten te bekijken
en dit schattige ottertje - zo lief !!!
pina coladas op het terras !!!
snacks voor de hotelkamer !!!
bij de foodhall is echt veel teveel keuze
maar omdat ik laatst zelf surinaamse pom heb gemaakt namen we een broodje pom natuurlijk !!
het was TOP !!!
ijsje erna natuurlijk
op de pier 
zeemeeuw
VERBODEN TE BLOWEN 
oke maar is dampen wel toegestaan?
moest hier natuurlijk ff een foto maken LOL
op het terras (waar is de pina colada)
lekker hangen
oh het is al een dag later alweer - jordi aan het ontbijt
trijki aan de dampi
eendjes aan de wandel 
de pier is aan het pieren
de meeuwen aan het ... euh schrikken van een ballon ofzo
jordi op zoek naar haaientanden
heb ik een bril op ... of heeft de bril mij op
een roze bril - dat is het sowieso
daar is niks mis mee
we zijn op de helft
want we lopen naar die vuurtoren snapje
we zijn er - waar is de vuurtoren
oh daar - oke leuk
OH HET IS ALWEER EEN DAG LATER
ik zit weer aan mijn skinny ontbijt ahum
die dikzak eet voor tien (letterlijk)
savonds uit eten want deze dag zijn we precies 5 jaar getrouwd he
lekker sushi
en ... ocotpus ???
jazeker lust ik dat
oke dit was de eerste keer en gelukkig viel het mee
het was zelf heel lekker !!!
dit is onderweg van mijn werk naar de action
zo mooi - ik dacht dat ik het wilde natekenen
dat ging mooi niet door
mamski heeft een nieuwe poezenbeest in huis gehaald !!!
wat een droppie maar ze heet tammy maar mamski noemt haar poezeke : D
ondertussen aan de graspieper
nu weten je waarom de luxafles er zo verrot uitziet...
we zijn bij pap en joke !!!
er was braderietje 
ik kocht deze oorbellen in de kerk
(daar was rommelmarkt)
weer glas loempias gemaakt
die dikke showed haar babies
ik kan ze al voelen bewegen in de buik
wanneer hebben we jonge poezen in de tuin?
mijn hamburger verdient de beste sausen
mijn hamburger verdiend saus-kunst
poesje lag zo lief
ben zelf ook maar even kennis gaan maken met poezeke 7.0
WAT EEN SCHATJE HE
mijn nieuwe verslaving !!!
mochi cakejes !!!


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JULI DAN ???

NOU dit dus:

pannekoek eten want die had jordi voor me meegenomen
op het werk !!!
er zat zelfs stroop bij !!!
bij leen kreeg ik een babybel
die zijn zoooooo lekker
!!! dyon wil ook !!!
helemaal blij met zijn kleine kaasje
... onee toch niet lekker
mamma neem het alsjeblief terug 
mamma pak gauw terug !!!!!!!
leentje waarom neem je het niet terug
kadootje denk ik
dat moet dan voor jj zijn want die is jarig in juli he
lekker man ik wil ook
oke voor mezelf kocht ik curlywurly
slappe hap die curlywurly
32 uur werken bij de bank - was het leuk op het werk ofzo
na zoveel werken was ik wel toe aan een BBQ  bij harry volgens mij
HEE MIJN WATSAPP FOTO IS DUS AL 10 (!!!) JAAR OUD OEPS
daar kom ik dus niet meer mee weg... wat een rimpelloos gezichtje.......
ik laat het mooi staan hmpffff
niemand die het merkt (ze denken is vast een filter)
marvin verstopt zich gauw tussen de stoelen haha
jemig bijna fulltime gewerkt bij de bank deze week
volgens mij ben ik daar graag
heb poezeke 6.0 aan mijn moeder gegeven
dat was dag 1 en hij was er al helemaal thuis zie ik
(op de achtergrond zie je poezeke 5.0 geen grap)
koffie en chocoballen
lekker ontbijtje hoor 
heeeeeeeeeeee een foto van mijn nieuwe vriend LOL
maar oke wat doet rob met die stofzuiger
jordi had deze bloem en die heb ik getekend voor mijn kinderboek zo leuk
deze straat is in zwolle maar ik weet niet meer waar

OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
BOVENAAN DE BLADZIJDE
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

deze illustratie maakte ik dus
en dit is de inspiratie
octopus eten op onze trouwdag
pina coladas drinken bij blue sakura
en in scheveningen PROOST
hier nog ff de lijntekening


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ê• •á´¥• Ê”
ILLUSTRATIES
EN FOTOS
EN TEKSTEN
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡