zondag 30 juni 2024

MY LIFE IN PICS JUNI




 het is tijd voor de footoos van

!!! JUNI !!!

...maar marijke...
??? wat heb je dan gedaan ???

... nou ...
!!! kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt !!!

we zijn weer eens bij de kinderboerderij gaan buurten
we hebben schapen en geiten gezien
thuis maakte jordi een broodje surinaamse kip voor ons
een paar dagen later met harry bij dunkin donuts geweest ???
en harry maakt een ritje in ... in de harry ???
we zijn in ponypark slagharen natuurlijk
gelukkig zijn niet alle ponys verdwenen daar
al kunnen ze wel een opfrisbuurt gebruiken eigenlijk ...
thuis maakte ik surinaamse pom !!!
Hier het recept:
M T W V D B: SURINAAMSE POM
lekker dampen onderweg naar het werk
dit hield ik niet lang vol - die poesicat is wel zwaar zeg 
hier mijn favoriete oorbellen
paste niet op de foto dus hier de rechterkant
nieuwe armband van mamski gehad
is gemaakt van een ketting van opa !!!
zon dotje is het
met leen naar de stad en natuurlijk naar de mac :)
!!! nieuwe ijsjes ontdekt !!!
is formaat magnum maar dan met pistache praline en cookie crumble
OMG die waren erg lekker - bijna net zo lekker als een magnum
(double gold caramel billionaire blijft mijn favoriet)
op de verjaardag van bryan regende het weer eens
plakken en knippen voor het kado voor pap
dat biertje heet paps blondje
alleen moest ik het juiste blondje er even opzetten natuurlijk
droppie die een selfie maakt
droppie bij de baas
jordi was aan de wandel en stuurde deze leuke foto van nieuwsgierige koetjes
onderweg naar mijn werk - wat zie ik daar ???
zooooooooo schattig
ik had maar een paar minuten want daarna was het kuiken alweer verstopt
lekker in de tuin !!!
eindelijk zomer !!!!!!!!!!!
de gieren asen op mijn lunch
een witte baby zwaan tussen de grijze baby zwanen ???
oke even aan mijn vriendje google vragen
vanaf mijn hand heeft hij een mooi uitzicht op de weilanden en de natuur
het was een mooie dag zei hij toen hij terug ging in zijn lucifersdoos
als je geen sunblock bij je hebt moet je creatief zijn he
de lunch bij lenepeen YUMMY
worsten EN saucijzen broodjes !!!
thuis de ijscokraam geopend
het is nu echt zomer he
ik neem een LUIK (:
yummy want de handgreep is van drop !!!
!!! op mijn werk gezien !!!
de kleuren en de techniek vind ik zo mooi 
ik ging zoeken en vond de kunstenaar op internet terug:
 hier een linkje: Simone Hakhoff - Composition 6 (exto.nl)
kijk dan poesje is aan het dromen !!!



OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JUNI DAN ???

NOU dit dus:

foto van mijn tuintje aan de linnenwever straat
foto van mijn werkplek daaro
wat gaat ze doen
zij versiert de koekjes
wat een leuke freubelwerkjes zijn het geworden zeg
opeten was veel leuker denk ik
ideeen voor schilderijen ???
een hartje in het wild
hoeveel luciferstokjes gaan er in een kerk ???
dit boek wilde ik gaan lezen
heb hem na 10 jaar nog steeds niet gelezen dus binnenkort maar doen dan
toevallig dacht ik laatst nog aan dit boek ???
ik denk heus niet elke maand of jaar aan een random boek dus het is echt wel HEEL toevallig
oja daar was ik echt verslaafd aan he
wich ijsjes van ben en jerry
hier een leuke foto van een kleine marvin !!!
dit weet ik nog - ik vertelde leen een geheim haha
de poes ligt weer op tafel
pannenkoeken met spek en stroop - tien jaar later denk ik daar nog steeds wel aan ...
ze ligt nog steeds op tafel ???
nee hoor je ligt niet in de weg ofzo
tien jaar geleden maakte ik ook fotos van ganzen met een jong lalaalal
tien jaar geleden at ik een wentelteef
wacht ... das bij mijn moeder want ik herken het tafelblad en het bord !!!
zulke schattige lipglosjes heb ik echt nog nooit gezien
ik ben zo blij dat ik dat mag meemaken
de nieuwe hobbie van sophie !!!
zoe gaat de tuin ontdekken
poeseke nr 7 gaat een uiltje knappen
hee een zeldzame kever gespot
troetelberen straal
arme marvin ..........


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
BOVENAAN DE BLADZIJDE
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

deze illustratie maakte ik dus
en dit is de inspiratie !!!
dat schattige kuikentje op de rug van zijn moeder
dat MOEST ik wel tekenen natuurlijk
hier een lijntekening
en hier een video hoe het is gemaakt
!!! en hier nog een keer het eindresultaat !!!


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
!!! bedankt voor het kijken en lezen !!!
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ê• •á´¥• Ê”
ILLUSTRATIES
EN FOTOS
EN TEKSTEN
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡