dinsdag 20 oktober 2009

★gelukt :D en mislukt :(

★Vandaag weer geschilderd in de middag.
Het ene schilderij is gelukt : D en het andere is mislukt : (
Van het eerste schilderij heb ik de lelijke gelige bloemen veranderd in mooie ^^ witte bloemen en nu ben ik er heel tevreden over !
★Zie in de volgende afbeelding het verschil met de versie van vorige week (als je erop klikt zie je hem heel groot!!!):
















★Maar waar ik minder blij mee ben is hoe het andere schilderij er nu uitziet.
Het is al de vierde nieuwe laag , wat een verfverspilling ...


★Volgende keer begin ik een nieuw schilderij !!!
Ik weet nog niet of ik het mislukte schilderij af ga maken ...

3 opmerkingen:

  1. Gelukt en gelukt hoor. Alle begin is moeilijk en het zijn wel eigen Marijkies dus aan de kant en volgende haha. Ik vind ze allebei mooi en kijk duidelijk met minder kritisch ogen naar je werk. Deuhzss gewoon doorgaan en die perfektie zit alleen in jouw koppie hé greetzss met Enya op de achtergrond :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jah, soms vind ik iets niet goed en als ik dan later kijk is het wél oké, zo vaak gehad al...
    Dus ik laat het sudderen en misschien dat ik hem toch volg wk wel afmaak ^^
    Behalve als ik het dan nóg steeds niet zie zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist jahaha laten sudderen en soms niet teveel erover denken. Als je het niet ziet zitten gewoon laten liggen en komt in de beste families voor dat er veel onvoltooid werkt ligt of blijft liggen. Deujhzs op een gegeven moment wel inspiraationzss en daan is het af of misschien is er al een koper geboren maar tsja waar woont die dan hè!!!! groetekusjexxxDeDDy.

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡