vrijdag 23 oktober 2009

Goed idee !!!

Oh, ik heb zo een goed idee!
Ik ga de komende tijd in elk nieuw schilderij iets van het vorige schilderij verwerken.
Dat betekent dat ik dinsdag met een nieuw schilderij begin om deze rode draad direct toe te passen.
Ben ook van plan om altijd aan twee dingen tegelijk te werken (altijd handig wanneer de verf moet drogen en je even niets kan doen), omdat ik anders minder vrijheid heb ij het kiezen van onderwerpen. En ik heb ruimte voor twee schilderijen op de ezel :D
Ik schrijf het hier op zodat ik het niet vergeet !!!

1 opmerking:

  1. Hahaha dat is een goed idee zeg. Ik ben benieuwd Marijkie en of je een tiental schilderijen later nog iets van het eerste aantreft hmmmm of bij elk nieuw schilderij iets nieuws van het vorige. Lekker hoor zulke fantasieën en soms onstaat er zomaar iets heeeeeeeeeeeeeeeel mOOizssss grtzssWW

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡