dinsdag 15 maart 2011

HALF MOON NAILS DEEL1

GIRL01 copy

GIRL02 copy
GIRL03 copy

De laatste tijd ben ik helemaal gek van de volgende nagelstijl:
De 'Ruffian moon manicure' ook wel 'half moon nails' : O
ZOOOO MOOOI !!!

Wanneer je gaat google-en op ruffian, ruffian-moon, half moon nails of moon nails krijg je vooral veel mislukte nagels te zien, geklieder of nagels waarbij het net even anders is gedaan dan hoe ik het mooi vind. Vooral een nagel met een wit of zwart  'maantje' vind ik er ziekelijk uitzien.
Mooi is wanneer het maantje niet gelakt wordt of een lichte (glanzende) kleur heeft.
Kijk maar naar mijn voorbeelden:

Mooi:
Deze is met een gouden randje (nice: D):
Dit is echt mijn favoriete foto:
 Met zilveren randje (jammer van de doorschijnende rode lak):
Deze zijn iets te lang, maar verder vind ik dit heel mooi:
 Bruin is mooi! Vind de glitters iets minder...
 Een wat lichtere kleur:

En dan nu de horrornagels !!!

Deze, 
omygod!
Het lijkt wel of zij haar nagels er eerst af heeft gehaald en daarna weer bloederig heeft teruggeplakt:
En deze dan, kijk die duimnagel, ik vind het sowieso niet mooi als het boogje omgekeerd zit (dit wordt ook wel Ruffian Inspired of reversed moon manicure genoemd), het geeft een soort van opgeschoven effect (nagels hoor je niet op t schuiven  D: ).
 Ik vind witte randjes echt niet mooi. Zelfs niet als het op een natuurlijke manier gedaan is zoals hier:

En ook zwarte randjes zijn meer iets voor haloween 
(als je verkleed gaat als zombie):

Tja, makkelijk is het niet om zulke nagels te maken. Heb je al mooie nagels, moet je ook nog de techniek begrijpen. En heb je zoals ik niet al te florizante nagels, dan moet je de techniek zo perfect en precies  toepassen om het nog wat te laten lijken : /

Illustraties: MTWVDB (Marijke van den Berg)

2 opmerkingen:

  1. Hmmm tsja tis een vrouweding natuurlijk maar hahaaa mooie illustraties van MTWVDB hoor en ben benieuwd naar deel II en wel footoozs van jeigen nagels natuurlijk dan. Heeee zie joe Zundee Marijkie ;-x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee das toevallig, die foto's heb ik net gemaakt : D hehe ik had al een paar foto's maar ik vond het wel leuk om foto's van een paar dagen later erbij te doen.
    TOT ZUNDAY : D PARTYPARTY ^^

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡