dinsdag 28 juni 2011

EEN SQ

eikeltjes

Allemaal heel leuk als je een hoog IQ hebt of zelfs een nog hoger EQ, 
maar je bent pas helemaal 2011 als je een hoog SQ hebt!

Test hem hier : D 

Mijn score: 110 punten (op een schaal van 0 tot 165).
Das best hoog als je het moet vergelijken met de puntentelling voor het IQ ... 
Daar was 100 gemiddeld, 70 en lager een stoeptegel en 130 + Einstein.


Hoe zit dat met het EQ?

Spirituele intelligentie is een vorm van intelligentie betreffende aanpak en oplossen van zingevingsvragen. Het gaat om verbindend denken: creativiteit, inzicht en intuïtief vermogen. SQ wordt gezien als de basis of essentie van onze intelligentie en een onmisbare grondslag voor het functioneren van het IQ en EQ.

6 opmerkingen:

  1. Now ik had maar 100 punten maar gaat tum nog wel een keertje doen want ik denk dat het een beetje te doorzichtig is en welke antwoorden je moet nemen om hoog te eindigen maarja das niet eerluk en dan ben je iemand anders om maar zo hoor mogelijk te skoren en wie how je dan voor de gek ;-p Leuk leuk uit het verleden die iekuu test en had het zelfde alleen nu in 25 minuten dus ik wor langzamer omdak ower ben hè en neen ik gaat niet betalen en meedoen voor de slimste want das pas slim. Ik zal de hele dag een beetje intelligent en slim moeten doen zeg in dat clubje zonder te boeren neus ophalen en af en toe eens een flinke scheet te laten. Neen dan maar liever een stoeptegel of daaronder verstoppen deuhhhhhhh ;-))) grtzssWW.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké geen twee keer die test en dat mag pas over een half jaar weer grrrrrr. . .. . help je me effen herinneren dochturtje ;-o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze test is alleen maar betrouwbaar als je hem heel eerlijk kan invullen en als je je zelf goed kent, anders is de uitslag nog niet juist haha, vond heel veel vragen ook wat raar : P en wist ook niet altijd een antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil hem ook nog wel een keer doen, volgens mij vul ik hem een tweede x weer heel anders in ... BALEN ZEG dat dat over een 1/2 jaar pas kan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja en klop took niet natuurluk want dan ist voorbehouden aan die gene die eerst de test doet en de rest van de familie kent dan wel vergeten haha tenzij je alleen woon natuurluk maarja das voor de test alleen ook wat veel gevraagd. Stomme SQtest ook en slaat eigenluk nergens op en das net alss die iekuu test ook zo iets achterluks om dan maar te betalen. Nee daar ben nik net even te intelligent voor dan ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja yeahhhh jow zaait wor wel steeds mooierder Marijkie. Kiep gooing on wit de goeds tzings ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡