dinsdag 14 juni 2011

KOEKJES MET ZONDER GLAZUUR ♥

coockie copy
Op een site die eigenlijk over beauty gaat (deze site: KLIKHIER om te zien) kwam ik een recept voor koekjes tegen waarbij het water me in de mond liep. 

Koekjes met een ...
!!! CHEWY FROSTING  !!!  
*_*

Die moest ik maken!
 Zie hier het recept (het artikel waar beschreven wordt hoe je ze maakt): KLIK daarvoor HIER !!!

Vandaag was het zover. 
Ik maakte ze in hartvorm!
Heel leuk allemaal, maar het was de glazuurlaag waar het mij om ging en die...
 ... die mislukte!!!

Als eerste zag ik dat ik te weinig poedersuiker had.
Dat werd dus gokken met de hoeveelheden!
Daarna kreeg ik de boter niet vloeibaar, ik bleef kleine klontjes houden.
Snel de keukenkast in voor mijn mixer die ik al jaren niet meer gebruik.
Toen ik het mengsel erin goot zag ik te laat dat er een dikke spin in zat!
Die kon ik niet meer op tijd redden ;-(
Het glazuur ook niet!
Ik gaf het op.... de kleur van de frosting stond me toch al niet aan. 

Zie hier de foto's van het maken van de koekjes!
Want die zijn zeker wel gelukt ^^

Het recept door mij overgeschreven:

Voor als je niet op de kop kunt lezen:

De ingrediënten:

Dit zette ik klaar, twas niet duur door alle budgetvarianten van de ingrediënten!
TIP: Je kunt ook een deegroller gebruiken in plaats van een lege wijnfles om het deeg vlak te krijgen : P

Roomkaas door boter roeren is moeilijk voor mensen zonder armspieren zoals ik...

Het lijkt niet zo groot, maar er lag toch echt een megadeegbal in de koelkast!

 Dit vind ik echt zo leuk om te doen:

Afkoelen maar!

Omdat ik eiwit over had smeerde ik een lading daarmee in, maar het resultaat was niet zo geweldig:

Komt de poezentrommel van Harrie weer van pas : D

OH het waren er echt te veel !!! Wel 50 !!! Nadat er een stuk of 6 in mijn buik waren verdwenen : D
Invriezen was een goed idee:
^ ___ ^
FOTO'S EN ILLUSTRATIE
MTWVDB (Marijke van den Berg)


KLIK OP DE VOLGENDE LINK VOOR AL MIJN RECEPTEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡