donderdag 8 mei 2014

SCHILDERIJ 001 VROUW MET VIS



ik ben de laatste tijd weer meer aan het schilderen : )
 het eerste schilderij is af
 het heet

VROUW MET VIS
(linkje naar dit schilderij op EXTO)

hieronder hoe ik dit schilderij heb gemaakt


als eerste een foto van de afbeeldingen 
die ik heb gebruikt
 ik begon met die vrouw in het water 
en ik wilde het gezicht van de vrouw rechts
 de vissen kwamen er later bij

hieronder de eerste versie


en hierna werkte ik mijn idee uit in photoshop


ik zag het niet zitten om dat water 
zo te schilderen als in het voorbeeld
het leek mij wel heel mooi
met die witte lijnen
bounty-eiland 
in my dreams
en ook meer van die vissen wilde ik eerst
also in my dreams

maar voor het verhaal 
moet er toch maar één visje zijn :P


hierboven is het schilderij 
en vooral het gezicht op zijn mooist
ik had er niets meer aan moeten doen!


het groen en wit in het water en de jurk
daar ben ik wel blij mee
dat gele achter het hoofd kwam vanzelf 
en liet ik zo
dat zou zonlicht kunnen zijn


hierboven zie je dat ik het gezicht te mooi wilde maken
want de vorige versie is beter vind ik zelf
maar okee
hiervan leer ik dat ik op tijd moet stoppen 
en GOED moet kijken wat ik aan het doen ben
en dat het niet perfect moet zijn
want dat is saai
  


!!! schilderij 002 en 003 zijn al in de maak !!!

ik ga ook een man schilderen : D
toen ik zocht naar afbeeldingen 
keek ik mijn ogen uit hehe 

!!! bekijk ook mijn schilderijen op EXTO !!!

LINKJE NAAR EXTO
xoxo



ʕ •ᴥ• ʔ
schilderij en foto's

 

 
XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡