vrijdag 31 oktober 2014

HALLOWEEN 2014 /// MUMMIE-VISPAKKETJES & TOETJE MET BLOEDERIGE AFGEHAKTE VINGERS ♥


HALLOWEEN 2014 WAS GEWELDIG !!!
dit jaar mocht ik het toetje bedenken
het is traditie geworden 
om met halloween een vies uitziend toetje te maken
maar het moet nog wel eetbaar zijn

vorig jaar maakte harry 
vieze oogbollen in gelei (link naar een foto)

het jaar daarvoor maakte ik 
een bloederig afgehakt been in de sneeuw 
DAT WAS EEN LINKJE

dit jaar bedacht ik als toetje
BLOEDERIGE AFGEHAKTE VINGERS
het idee kwam van de volgende site

 www.worthpinning.com
www.worthpinning.com

wel jammer dat mijn vingers 
niet zo mooi werden als op deze site
maar het resultaat
was toch best wel gelukt
want de griesmeelpudding 
met bessensaus bleek er heel vies uit te zien 
na het husselen in het kommetje !!!
eigenlijk wilde ik frambozen pudding
maar dat had er vast veel minder vies uit gezien
 dit merk gebruikte ik
en dit was het toetje YAY

ik zal wel even fotos laten zien
van hoe ik het heb gemaakt
voor de koekjes gebruikte ik
mijn basisrecept
(hier een LINKJE)
 daar kneed ik vingers van
met als nagel een amandel
en wat kaneel voor een smoezelig effect
wat later erg lekker bleek te smaken !!!
 op de bakplaat ermee
 oke dan
ik maakte ook wat koekjes
voor de hongerige wolfjes in mijn leven hehe
 de vingers waren wat dik 
geworden na het bakken
opgezwollen vingers
eigenlijk heel oke voor halloween
lekker vies als je het laatste beetje
in de bak griesmeelpudding met bessensaus
husselt en over de pudding drapeert
dit is een toetje waar je de vingers bij opeet
wel handig dat je geen lepel nodig heb he?

MAAR DAT WAS NOG NIET ALLES
voor het hoofdgerecht had ik ook iets leuks bedacht
namelijk mummie- vispakketjes !!! !!! !!!

HIER DE FOTOS
oke hier zijn al twee recepten van op mijn blog 
♥ VISPAKKETJES
EN 
♥ VISPAKKETJES 2.0
dat zijn twee linkjes naar de recepten oke
 wat ik heb gedaan is een kleine aanpassing op
♥ VISPAKKETJES 2.0
 namelijk de ogen van paprikarondjes !!!
en wat extra bladerdeeg als verband
het ziet er leuk uit toch?

MAAR DAT WAS NOG NIET ALLES
en daarbij serveerde ik oogballen chocolade
!!! !!! !!!
al kreeg ik er maar ééntje weg
want ik zat VOL >>> oMYGoD

MAAR DAT WAS NOG NIET ALLES
want mijn outfit was ook in halloweenstijl toch
!!! !!! !!!
 hahahahahahahahah
oke mijn ringen alleen dan !!!

MAAR DAT IS NOG NIET ALLES
want nu komt mijn halloween verzameling
gespaarde beeld
met kostuums en eten en andere zooi
yAy
EERST WAT IDEETJES MET VOER




EN DAN NU WAT IDEETJES OM JE DIEREN 
OF JE KINDJES AAN TE KLEDEN









  



OKE DAN 
HIER WAT ECHTE HORROR SPUL






 



GOOR

OKEDAN HIER NOG WAT HALLOWEENSPUL









 EN DAN NU WAT DIRTY EN SEXY
HALLOWEEN SPUL
KLIK MAAR WEG ALS JE JONGER BEN DAN 18 MKEE















!!! OKE DAT WAS HET !!!


☆彡 ☆彡 ☆彡 


KLIK OP  DE VOLGENDE LINK  VOOR AL MIJN RECEPTEN


http://mtwvdb.blogspot.nl/2000/03/op-mijn-blog-te-vinden-oatmeal-cookies.html

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´