woensdag 15 april 2015

MY LIFE IN PICS # 21






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -


ik vroeg jordi een fotO te maken van deze mooie lucht
als je op de foto klikt
dan zoem je erop in
dan zie je pas echt hoe mooi
overal in de lucht zag ik streepjes
 in het spel stond er op een bordje
dat er een eng monster in de grot zou zitten
toen ik naar binnenging zag ik dit
haha
 ik schreef iets op mijn werk
opeens zag ik dat ik per ongeluk een hartje had gemaakt
!!! !!! !!!
 opassen op storm
ik maak steeds minder foto's
wil je alle foto's zien?
hier een link
ik kreeg een mooie tekening van sophie
voor mijn verjaardag
jammer dat ik hem maar 5 minuten in bezit had
daarna wilde ze hem terug
want ze vond hem zelf ook zo mooi !!!
 ik kreeg best veel kaarten voor mijn verjaardag
en ik kreeg dit popje voor mijn verjaardag
je kan hem ook veranderen zodat hij een ander gezichtje heb
of een zwaard in plaats van een hart
of een toverstok erbij
 lekker avondeten
soms heb ik geen zin om te koken
(soms?)
 dit kreeg ik van ons harry voor men verjaardag
OMY superlekker is dit
poeder voor witte chocolademelk
en
poeder voor witte chocolademelk met aardbei
echt luxe
ik heb het wel eens gehad van xenos maar dat is niet zo lekker
this is the real shit haha
ik heb nog een zak marsmellows - die eet ik er volgende keer bij !!!
dat is nog lekkerder dan met slagroom toch
van lenepeno kregen jordi en ik een paasmandje
lekkere chocootjes en een skattige kaart LIEF!
ontbijtje met ei natuurlijk (pasen)
deze spinazie-quiche-eitaart maakte jordi voor  2e paasdag !!!
link wil ook een stukje
zelf maakte ik bladerdeeg rolletjes met
bacon-oudekaas-peterselie
 ZO LEKKER
dat dit in ons receptenboek komt yay
 ook iris maakte een tekening voor mn verjaardag
deze mocht ik wel houden hehe
!!! oja !!!
een van de leukste kadootjes voor mijn verjaardag
was deze schepkraan
ik neem hem overal mee naar toe
 op het werk graaft hij aan een appel
 voor de verjaardag van paulien
maakte ik een rol snoep van geld
 ik heb weer een nieuwe game !!!
xenoblade chronicles 3D
!!! ben verslaafd !!!
helaas krijg ik niet op de foto hoe geweldig mooi
en groot dit spel is
als je rondloopt kan je heel ver kijken
en wat je ziet daar kan je bijna allemaal heen
 je kan echt verwalen in dit spel !!!
hee deze foto is van vandaag yay
ik had kinderboeken verzameld
om inspiratie op te doen
ben bezig met het bedenken van de techniek
om toe te passen op het kinderboek
!!! het lukt eindelijk !!!
nog even en ik kan het kinderboek
gaan uitwerken
OMG YAY

 

WELK NUMMER HEB IK GRIJSGEDRAAID
OP MIJN IPOD
DE AFGELOPEN TIJD?


!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 
 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´