dinsdag 24 november 2009

Geheim project (._.)

OH! Ik mag het geboortekaartje maken voor Janjaap en Paulien. Vandaar dat ik vandaag niet alleen aan het schilderen was! Maar helaas kan ik daar niets van laten zien tot de kaartjes verstuurd zijn.
Daarom hieronder illustraties van het geboortekaartje van Sophie! Voor haar mocht ik ook een kaart ontwerpen.
(Het zijn concepten, want ik heb het origineel niet meer door een grote computercrash in 2008) (snik) (Uiteindelijk werd het een combinatie van beide ideeën)

2 opmerkingen:

  1. marijkieeeeee.. Je kunt het origineel toch ook inscannen???? en dan heb je het originele kaartje ook op de website staan...

    Of zeg ik nu iets heel doms........ :)
    :/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, nee natuurlijk kan dat, maar het echte origineel van de computer zou nog beter zijn. Maar ik ga hem scannen! Daar heb ik nog niet aan gedacht !!!

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡