donderdag 12 november 2009

Stukken beter


Om eerlijk te zijn kon ik de potlood-versie niet aanzien, had hem bijna van de site verwijderd. Ben dan ook blij dat het er nu helemaal anders uitziet en eindelijk een update kan plaatsen !!!
Het is nog niet af, ik zie ook 10.000 dingen waar ik me aan erger. Om een paar dingen te noemen; de kleuren zijn niet goed, ik weet niet of de uitdrukking op het gezicht juist is (er moet sowieso nog VEEL aan het gezicht gebeuren), de vogel ligt nog niet helmaal goed in haar handen, etcetera.
Ze kijkt ook een beetje scheel bytheway.
OH en de foto is niet zo goed gelukt. Het was weer donker buiten toen ik stopte met het schilderen!
Maar ik heb wel lekker geschilderd hoorrr, en ik ben toch wel tevreden ^_^

2 opmerkingen:

  1. Nou nou kritisch ben je wel hoor, maar dat moet je niet allemaal veranderen en gebruiken bij het volgende schilderij. Ik kan me voorstellen hoe het voelt als je niet tevreden bent, omdat je hetzelf gemaakt hebt en misschien een andere voorstelling had.
    Tsja je wil het natuurlijk voor je eigen gevoel perfect hebben alsof dat zou bestaan. Ik vind juist dat scheel bytheway hahaha juist leuk.

    Het enigste wat ik niet leuk vind is die flamingo. Ik houd NIET van roze flamingo's ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik denk er nu al anders over, het is nooit goed bij mij, niet te lang op doorgaan, even afmaken en zo snel mogenlijk aan de volgende beginnen!

    Maar wat is er mis met een roze flamingo : D

    Ik denk dat ik nu een engel wil schilderen, geen roze hoor ^^

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡